Зупинення дії ліцензії із зберігання (закачування, відбір) природного газу

Ідентифікатор послуги
01676
Строк
20 днів (робочі)
Вартість
Безкоштовно
Повна назва
Зупинення дії ліцензії на право провадження господарської діяльності із зберігання (закачування, відбір) природного газу
Інформація про послугу
Однією з підстав прийняття рішення НЕРЕКП про зупинення дії ліцензії (повністю або частково) є заява ліцензіата про зупинення власної ліцензії на строк до шести місяців з дня набрання чинності рішенням про зупинення дії ліцензії. У разі встановлення наявності підстав для зупинення дії ліцензії повністю або частково НКРЕКП протягом двадцяти робочих днів з дня виявлення таких підстав приймає рішення про зупинення дії ліцензії.

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://my.gov.ua/info/services/bylifesituation/11/4.
Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заява про зупинення дії ліцензії на право провадження господарської діяльності із зберігання (закачування, відбір) природного газу
Умови і випадки надання

НКРЕКП має право прийняти рішення про зупинення дії ліцензії (повністю або частково) у разі настання таких підстав:

1) отримання заяви ліцензіата про зупинення власної ліцензії на строк до шести місяців з дня набрання чинності рішенням про зупинення дії ліцензії.


Не є підставою для зупинення дії ліцензії заява ліцензіата про зупинення власної ліцензії, подана після видання НКРЕКП розпорядчого документа про проведення перевірки додержання цим ліцензіатом ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг і до закінчення строку: перевірки та усунення порушень ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг;

протягом тридцяти робочих днів після закінчення спливу строку виконання ліцензіатом рішення про усунення порушень ліцензійних умов (крім випадку видання протягом цього строку НКРЕКП розпорядчого документа про проведення позапланової перевірки виконання ліцензіатом рішення про усунення порушень ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг);

2) складення акта про невиконання рішення про усунення порушень ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг за результатами перевірки НКРЕКП до повного виконання ліцензіатом такого рішення, але не більше шести місяців з дня набрання чинності рішенням про зупинення дії ліцензії;

3) передача ліцензіатом цілісного майнового комплексу іншому суб’єкту господарювання, який отримав відповідну ліцензію;

4) передача цілісного майнового комплексу ліцензіата в управління іншому суб’єкту господарювання за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених статтями 19 та 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»;

5) несплата за видачу ліцензії.


У разі встановлення наявності підстав для зупинення дії ліцензії повністю або частково НКРЕКП протягом двадцяти робочих днів з дня виявлення таких підстав має право прийняти рішення про зупинення дії ліцензії.


Рішення НКРЕКП про зупинення дії ліцензії на підставі заяви ліцензіата набирає чинності з дня його прийняття, якщо більш пізній строк набрання ним чинності не встановлено в рішенні.


Рішення НКРЕКП про зупинення дії ліцензії на підставі акта про невиконання рішення про усунення порушень ліцензійних умов або несплати за видачу ліцензії набирає чинності через десять робочих днів з дня його прийняття.


Про прийняття рішення про зупинення дії ліцензії повністю або частково НКРЕКП письмово інформує ліцензіата не пізніше трьох робочих днів з дня його прийняття.

Результат та способи отримання результату
Рішення про зупинення власної ліцензії повністю або частково на зберігання (закачування, відбір) природного газу
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника чи на сайті: https://my.gov.ua/info/services/bylifesituation/11/4.

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання
Адміністративний збір
Безоплатне надання
Строк надання
20 днів (робочі)

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги
Відсутня заява
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви: Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Строк для подання позовної заяви: Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви: Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку. Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається: документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону; всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки: У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Часті питання та відповіді

За яких підстав НКРЕКП має право прийняти рішення про зупинення дії ліцензії (повністю або частково) ?
Такими підставами є: 1) отримання заяви ліцензіата про зупинення власної ліцензії на строк до шести місяців з дня набрання чинності рішенням про зупинення дії ліцензії; 2) складення акта про невиконання рішення про усунення порушень ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг за результатами перевірки НКРЕКП до повного виконання ліцензіатом такого рішення, але не більше шести місяців з дня набрання чинності рішенням про зупинення дії ліцензії; 3) передача ліцензіатом цілісного майнового комплексу іншому суб’єкту господарювання, який отримав відповідну ліцензію; 4) передача цілісного майнового комплексу ліцензіата в управління іншому суб’єкту господарювання за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених статтями 19 та 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»; 5) несплата за видачу ліцензії.