Визнання недійсним свідоцтва про реєстрацію друкованого ЗМІ
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Засновник (співзасновники) має право припинити випуск видання у випадках і порядку, передбачених установчим договором або статутом редакції чи іншим договором, укладеним між засновником (співзасновниками) і редакцією.
Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації, яке визнано недійсним, підлягає поверненню у десятиденний термін з дня отримання відповідного повідомлення реєструючого органу. Якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації втрачено, засновник повинен підтвердити факт утрати свідоцтва.
Таким підтвердженням може бути опубліковане в друкованому засобі масової інформації (який додається до письмового повідомлення) оголошення про втрату свідоцтва, у якому вказуються назва друкованого засобу масової інформації, засновник друкованого масової інформації, реєстраційний номер, серія, дата видачі втраченого свідоцтва та констатується факт визнання його недійсним.