Свідоцтво про включення до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу

Ідентифікатор послуги
00844
Строк
90 днів (календарні)
Повна назва
Видача свідоцтва про включення до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках
Інформація про послугу
Юрособа, що має намір надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках, повинна пройти авторизацію, яку здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. У результаті авторизації відомості про юрособу вносять до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та товарних ринках.

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, офіційним каналом зв'язку.
Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Авторизація юридичних осіб, які мають намір провадити діяльність з надання інформаційних послуг на ринках капіталу, здійснюється за двома етапами. 1. Заявник для проходження першого етапу авторизації і включення його до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках (далі – Реєстр уповноважених осіб) та отримання свідоцтва про включення до Реєстру уповноважених осіб подає до Комісії: Заяву про включення до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках (додаток 2).
Інформацію про фінансовий стан заявника та, у разі якщо заявник належить до небанківської фінансової групи,- інформацію про фінансовий стан такої групи. Подається річна фінансова звітність та/або проміжна фінансова звітність з урахуванням вимог Положення 670. У разі подання документів заявником, державна реєстрація якого як юридичної особи відбулася у кварталі, в якому подається заява про включення до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках, заявником фінансова звітність та звіт щодо огляду відповідної проміжної фінансової звітності не подається.
Відомості про структуру власності юридичної особи, інформацію про власників істотної участі, а якщо юридична особа належить до небанківської фінансової групи - інформацію про таку групу, за формою: довідки про схематичне зображення структури власності юридичної особи - заявника (додаток 3); анкети юридичної особи (додаток 4) для заявника та кожної юридичної особи - власника з істотною участю у заявника та всіх юридичних осіб, які здійснюють контроль власника істотної участі у заявника. Не подається стосовно держави, Національного банку України, територіальної громади; анкети фізичної особи (додаток 5) для фізичної особи - прямого власника з істотною участю у заявника та всіх осіб, які здійснюють контроль власника з істотною участю у заявника. Анкети фізичних осіб-іноземців можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника; анкети щодо ділової репутації юридичної особи (додаток 6) для ділової репутації заявника та кожної юридичної особи - власника з істотною участю у заявника та всіх юридичних осіб, які здійснюють контроль власника істотної участі у заявника. Не подається стосовно держави, Національного банку України, територіальної громади; анкети щодо ділової репутації фізичної особи (додаток 7) для ділової репутації фізичної особи - прямого власника з істотною участю у заявника та всіх осіб, які здійснюють контроль власника з істотною участю у заявника. Анкети фізичних осіб - нерезидентів можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника; довідки про осіб, які перебувають у близьких відносинах з фізичною особою - власником прямої істотної участі у заявнику (додаток 8).
Внутрішні документи щодо провадження діяльності, зокрема: копії внутрішніх положень особи, яка має намір провадити діяльність з надання інформаційних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках, що визначають порядок надання інформаційних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках, а саме: внутрішні правила, що визначають порядок оприлюднення регульованої інформації від імені учасників ринків капіталу та/або професійних організованих товарних ринків, та/або внутрішні правила, що визначають порядок збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 124 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» регульованої інформації, її консолідацію в безперервний оновлюваний електронний потік інформації та оприлюднення такої інформації в режимі, максимально технічно наближеному до реального часу, та її доступність для всіх юридичних і фізичних осіб на безоплатній основі не пізніше ніж через 15 хвилин після її оприлюднення, та/або внутрішні правила, що визначають порядок подання звітних даних до НКЦПФР; внутрішні правила та інформацію про створення і забезпечення функціонування механізму виявлення, запобігання та усунення конфліктів інтересів.
Внутрішні правила та інформацію про відповідні засоби гарантування безпеки інформації, її передачі, мінімізації ризиків виникнення загрози доступності, конфіденційності та цілісності інформації, які, зокрема, містять методику перевірки інформації на повноту (відповідність, достовірність), відповідно до вимог розділу IV Положення 670.
Інформацію про капітал та про джерела його походження. Подається аудиторський звіт (звіт незалежного аудитора) щодо річної фінансової звітності (річної консолідованої фінансової звітності) та/або звіт щодо огляду проміжної фінансової звітності заявника за результатами календарного року (за наявності) і звітного періоду, які передують даті подання заяви про включення до Реєстру уповноважених осіб, з доданням копії фінансової звітності за рік і квартал, що передує даті подання документів (крім товариств, у яких звітний період (рік та/або квартал) з дати створення не настав).
Інформацію про організацію діяльності, зокрема про: бізнес-план (бізнес-стратегію) на наступні три роки; організаційну структуру заявника, яка повинна містити такі відомості про: розподіл сфер відповідальності за напрямами діяльності заявника між головою та членами колегіального виконавчого органу, а також іншими посадовими особами (за наявності) (зазначаються напрям діяльності заявника, а також посада та прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, яка здійснює його кураторство); структурні підрозділи (департаменти, управління, відділи тощо) заявника, що перебувають у прямому підпорядкуванні осіб, зазначених у попередньому абзаці (зазначається найменування кожного структурного підрозділу, а також у примітках – короткий опис основних функцій, які він виконує); структурні підрозділи, що безпосередньо входять до складу структурних підрозділів, зазначених у попередньому абзаці (тобто ієрархічно перебувають на один рівень нижче зазначених структурних підрозділів) (зазначається найменування кожного структурного підрозділу); підрозділ комплаєнсу, підрозділ управління ризиками та підрозділ внутрішнього аудиту; зв’язки, що відображають підпорядкування посадових осіб та структурних підрозділів, зазначених у схемі; опис системи внутрішнього контролю (підсистеми комплаєнсу, управління ризиками та внутрішнього аудиту); інформацію щодо функцій, послуг та діяльності, що провадяться чи планується провадити із залученням третіх осіб, яка містить: вид процесу, функції, які передають на аутсорсинг із зазначенням людських і технічних ресурсів, необхідних для здійснення зазначеного процесу, функцій.
Інформацію про членів виконавчого органу та/або наглядової ради за формою: довідки про персональний склад виконавчого органу, наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника (додаток 10); анкети фізичної особи (додаток 5) для голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника. Анкети фізичних осіб - нерезидентів можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника; анкети щодо ділової репутації фізичної особи (додаток 7) для ділової репутації голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника. Анкети фізичних осіб - нерезидентів можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника.
Копію статуту або іншого установчого документа заявника, крім випадку наявності доступу до відомостей статуту такої особи - резидента в достатньому обсязі в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, та інформацію у довільній формі щодо дати державної реєстрації юридичної особи - резидента. У разі якщо юридична особа здійснює діяльність на підставі модельного статуту - інформацію про розмір статутного (складеного) капіталу. Якщо заявником є іноземна юридична особа, подається витяг із торговельного, банківського, судового реєстрів або інший офіційний документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в державі, у якій зареєстровано її головний офіс, засвідчений нотаріально, а також інформація у довільній формі щодо дати реєстрації представництва юридичної особи і копія свідоцтва про реєстрацію представництва такої юридичної особи.
Умови і випадки надання

Авторизація юридичних осіб, які мають намір провадити діяльність з надання інформаційних послуг на ринках капіталу, здійснюється за двома етапами.

1. Заявник для проходження першого етапу авторизації і включення його до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках (далі – Реєстр уповноважених осіб) та отримання свідоцтва про включення до Реєстру уповноважених осіб подає до Комісії:

1) заяву про включення до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках (додаток 2);

2) копію статуту або іншого установчого документа заявника, крім випадку наявності доступу до відомостей статуту такої особи - резидента в достатньому обсязі в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, та інформацію у довільній формі щодо дати державної реєстрації юридичної особи - резидента.

У разі якщо юридична особа здійснює діяльність на підставі модельного статуту - інформацію про розмір статутного (складеного) капіталу.

Якщо заявником є іноземна юридична особа, подається витяг із торговельного, банківського, судового реєстрів або інший офіційний документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в державі, у якій зареєстровано її головний офіс, засвідчений нотаріально, а також інформація у довільній формі щодо дати реєстрації представництва юридичної особи і копія свідоцтва про реєстрацію представництва такої юридичної особи;

3) відомості про структуру власності юридичної особи, інформацію про власників істотної участі, а якщо юридична особа належить до небанківської фінансової групи - інформацію про таку групу, за формою:

довідки про схематичне зображення структури власності юридичної особи - заявника (додаток 3);

анкети юридичної особи (додаток 4) для заявника та кожної юридичної особи - власника з істотною участю у заявника та всіх юридичних осіб, які здійснюють контроль власника істотної участі у заявника. Не подається стосовно держави, Національного банку України, територіальної громади;

анкети фізичної особи (додаток 5) для фізичної особи - прямого власника з істотною участю у заявника та всіх осіб, які здійснюють контроль власника з істотною участю у заявника. Анкети фізичних осіб-іноземців можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника;

анкети щодо ділової репутації юридичної особи (додаток 6) для ділової репутації заявника та кожної юридичної особи - власника з істотною участю у заявника та всіх юридичних осіб, які здійснюють контроль власника істотної участі у заявника. Не подається стосовно держави, Національного банку України, територіальної громади;

анкети щодо ділової репутації фізичної особи (додаток 7) для ділової репутації фізичної особи - прямого власника з істотною участю у заявника та всіх осіб, які здійснюють контроль власника з істотною участю у заявника. Анкети фізичних осіб - нерезидентів можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника;

довідки про осіб, які перебувають у близьких відносинах з фізичною особою - власником прямої істотної участі у заявнику (додаток 8);

у разі якщо заявник належить до небанківської фінансової групи - орган державної влади, що здійснює нагляд за групою, перелік учасників небанківської фінансової групи та ідентифікаційні дані відповідальної особи небанківської фінансової групи за формою переліку учасників небанківської фінансової групи компаній, до якої належить заявник (додаток 9);

4) інформацію про членів виконавчого органу та/або наглядової ради за формою:

довідки про персональний склад виконавчого органу, наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника (додаток 10);

анкети фізичної особи (додаток 5) для голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника. Анкети фізичних осіб - нерезидентів можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника;

анкети щодо ділової репутації фізичної особи (додаток 7) для ділової репутації голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника. Анкети фізичних осіб - нерезидентів можуть бути підписані уповноваженою особою нерезидента (за довіреністю) або керівником заявника;

5) інформацію про капітал та про джерела його походження.

Подається аудиторський звіт (звіт незалежного аудитора) щодо річної фінансової звітності (річної консолідованої фінансової звітності) та/або звіт щодо огляду проміжної фінансової звітності заявника за результатами календарного року (за наявності) і звітного періоду, які передують даті подання заяви про включення до Реєстру уповноважених осіб, з доданням копії фінансової звітності за рік і квартал, що передує даті подання документів (крім товариств, у яких звітний період (рік та/або квартал) з дати створення не настав);

6) інформацію про фінансовий стан заявника та, у разі якщо заявник належить до небанківської фінансової групи,- інформацію про фінансовий стан такої групи.

Подається річна фінансова звітність та/або проміжна фінансова звітність з урахуванням вимог Положення 670.

У разі подання документів заявником, державна реєстрація якого як юридичної особи відбулася у кварталі, в якому подається заява про включення до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на ринках капіталу та організованих товарних ринках, заявником фінансова звітність та звіт щодо огляду відповідної проміжної фінансової звітності не подається.

7) інформацію про організацію діяльності, зокрема про:

бізнес-план (бізнес-стратегію) на наступні три роки;

організаційну структуру заявника, яка повинна містити такі відомості про:

розподіл сфер відповідальності за напрямами діяльності заявника між головою та членами колегіального виконавчого органу, а також іншими посадовими особами (за наявності) (зазначаються напрям діяльності заявника, а також посада та прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, яка здійснює його кураторство);

структурні підрозділи (департаменти, управління, відділи тощо) заявника, що перебувають у прямому підпорядкуванні осіб, зазначених у попередньому абзаці (зазначається найменування кожного структурного підрозділу, а також у примітках – короткий опис основних функцій, які він виконує);

структурні підрозділи, що безпосередньо входять до складу структурних підрозділів, зазначених у попередньому абзаці (тобто ієрархічно перебувають на один рівень нижче зазначених структурних підрозділів) (зазначається найменування кожного структурного підрозділу);

підрозділ комплаєнсу, підрозділ управління ризиками та підрозділ внутрішнього аудиту;

зв’язки, що відображають підпорядкування посадових осіб та структурних підрозділів, зазначених у схемі;

опис системи внутрішнього контролю (підсистеми комплаєнсу, управління ризиками та внутрішнього аудиту);

інформацію щодо функцій, послуг та діяльності, що провадяться чи планується провадити із залученням третіх осіб, яка містить:

вид процесу, функції, які передають на аутсорсинг із зазначенням людських і технічних ресурсів, необхідних для здійснення зазначеного процесу, функцій;

інформацію щодо юридичної особи, якій передано частину процесів, функцій, які забезпечують надання відповідної послуги заявником, а саме повне найменування юридичної особи (для юридичних осіб інших держав - повне найменування англійською та його транслітерація українською мовами), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код) (для резидентів) / країна реєстрації та ідентифікаційний код з торговельного, судового або банківського реєстрів країни (для нерезидента), місцезнаходження;

внутрішні правила та процедури, спрямовані на організацію надання відповідної послуги із залученням аутсорсингу, створення заявником належного контролю за виконанням таких процесів та/або функцій іншою особою, виявлення та мінімізація ризиків, пов’язаних з аутсорсингом;

інформацію про наявність спеціалістів, обладнання, комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та приміщень, необхідних для провадження діяльності з надання інформаційних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках;

8) внутрішні документи щодо провадження діяльності, зокрема:

копії внутрішніх положень особи, яка має намір провадити діяльність з надання інформаційних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках, що визначають порядок надання інформаційних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках, а саме:

внутрішні правила, що визначають порядок оприлюднення регульованої інформації від імені учасників ринків капіталу та/або професійних організованих товарних ринків, та/або

внутрішні правила, що визначають порядок збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 124 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» регульованої інформації, її консолідацію в безперервний оновлюваний електронний потік інформації та оприлюднення такої інформації в режимі, максимально технічно наближеному до реального часу, та її доступність для всіх юридичних і фізичних осіб на безоплатній основі не пізніше ніж через 15 хвилин після її оприлюднення, та/або

внутрішні правила, що визначають порядок подання звітних даних до НКЦПФР;

внутрішні правила та інформацію про створення і забезпечення функціонування механізму виявлення, запобігання та усунення конфліктів інтересів;

9) внутрішні правила та інформацію про відповідні засоби гарантування безпеки інформації, її передачі, мінімізації ризиків виникнення загрози доступності, конфіденційності та цілісності інформації, які, зокрема, містять методику перевірки інформації на повноту (відповідність, достовірність), відповідно до вимог розділу IV Положення 670.


2. Заявник для проходження другого етапу авторизації для погодження відповідних засобів і подальшого включення до Реєстру уповноважених осіб та отримання свідоцтва про включення до Реєстру уповноважених осіб подає до НКЦПФР документи для погодження відповідних засобів, які забезпечують провадження діяльності з надання певної(их) інформаційної(их) послуги (послуг) на ринках капіталу та організованих товарних ринках (далі - відповідні засоби):

1) заяву про погодження відповідних засобів, які забезпечують оприлюднення регульованої інформації від імені учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків, та/або

заяву про погодження відповідних засобів, які забезпечують збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 81 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» регульованої інформації, її консолідацію в безперервний оновлюваний електронний потік інформації та забезпечення оприлюднення такої інформації в режимі, максимально технічно наближеному до реального часу, та її доступність для всіх юридичних і фізичних осіб на безоплатній основі не пізніше ніж через 15 хвилин після її оприлюднення, та/або

заяву про погодження відповідних засобів, які забезпечують подання звітних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

2) інформацію про засоби, які забезпечують оприлюднення регульованої інформації від імені учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків, та/або

інформацію про засоби, які забезпечують збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 81 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» регульованої інформації, її консолідацію в безперервний оновлюваний електронний потік інформації та забезпечення оприлюднення такої інформації в режимі, максимально технічно наближеному до реального часу, а також її доступність для всіх юридичних і фізичних осіб на безоплатній основі не пізніше ніж через 15 хвилин після її оприлюднення, та/або

інформацію про засоби, які забезпечують подання звітних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

3) інформацію про відповідні засоби захисту інформації, її передання, мінімізації ризиків втрати, спотворення, несанкціонованого доступу та/або витоку;

4) інформацію про засоби забезпечення збереження інформації та безперервності провадження діяльності;

5) платіжний документ, що підтверджує внесення заявником плати за видачу свідоцтва про включення до Реєстру уповноважених осіб.


Відомості/документи, зазначені у пунктах 6, 7 розділу ІІ Положення 670, надаються у довільній формі на розсуд заявника за підписом уповноваженої особи заявника, крім відомостей/документів, для подання яких Положенням 670 встановлені зразки у додатках до Положення 670.

Заявник, який є професійним учасником ринків капіталу та організованих товарних ринків, для проходження першого етапу авторизації подає документи, передбачені підпунктами 1, 3, 7-9 пункту 6 розділу ІІ Положення 670.

Якщо заявник авторизований з одного або двох видів діяльності, визначених пунктом 6 розділу I Положення 670, та має намір провадити інший вид діяльності, визначений пунктом 6 розділу I, до заяви про включення до Реєстру уповноважених осіб додаються тільки документи, передбачені підпунктами 7-9 пункту 6 розділу ІІ Положення 670.

Державне підприємство (установа, організація), яке (яка) має намір провадити діяльність з надання інформаційних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках, для проходження першого етапу авторизації подає документи, передбачені підпунктами 1, 2, 5-9 пункту 6 розділу ІІ Положення 670.

Якщо заявник є нерезидентом і має дозвіл/ліцензію/авторизацію в країні своєї реєстрації, яка є членом Європейського Союзу, з відповідного виду діяльності, визначеного пунктом 6 розділу I Положення 670 або аналогічного йому за змістом, та має намір провадити діяльність з одного чи декількох видів діяльності, визначених пунктом 6 розділу I Положення 670, в Україні, до заяви про включення до Реєстру уповноважених осіб додається тільки документ компетентного органу відповідної країни, що підтверджує наявність у заявника відповідного дозволу/ліцензії/авторизації, та документи, які він подавав до такого компетентного органу відповідної країни для отримання такого дозволу/ліцензії/авторизації та є чинними на дату подання заяви про включення до Реєстру уповноважених осіб.

Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3EtLrvM.

Результат та способи отримання результату
Погодження /відмова в погодженні внутрішніх правил заявника.
Погодження /відмова в погодженні відповідних засобів.
Постанова про включення заявника до Реєстру уповноважених осіб та видачу свідоцтва про включення до Реєстру уповноважених осіб.
Включення заявника до Реєстру уповноважених осіб.
Свідоцтво про включення до Реєстру уповноважених осіб.
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, офіційним каналом зв'язку.

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання
Адміністративний збір
14000,00 UAH
Строк надання
90 днів (календарні)

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги
Невідповідність засобів, які забезпечують провадження діяльності з надання певної(их) інформаційної(их) послуги (послуг) на фондовому ринку, вимогам закону та Положення про авторизацію осіб, які мають намір провадити діяльність з надання інформаційних послуг на фондовому ринку, та умови провадження такої діяльності
Наявність у документах неповної, та/або взаємовиключної, та/або неузгодженої, та/або недостовірної інформації
Невідповідність документів, поданих на погодження, вимогам законодавства, у тому числі нормативно-правовим актам Комісії
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви: Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Строк для подання позовної заяви: Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви: Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку. Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається: документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону; всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки: У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Часті питання та відповіді

Який термін розгляду документів?
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про включення або відмову у включенні юридичної особи до Реєстру уповноважених осіб протягом шести місяців з дня отримання всіх документів, передбачених частиною першою статті 79 Закон України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки»
Що є результатом розгляду надання адміністративної послуги?
1) Погодження/відмова в погодженні внутрішніх правил заявника; 2) Погодження/відмова в погодженні відповідних засобів; 3) Залишення заяви без розгляду; 4) Включення заявника до Реєстру уповноважених осіб; 5) Видача свідоцтва про включення до Реєстру уповноважених осіб

Нормативна база

Нормативні документи, що регулюють надання послуги: