Погодження змін до внутрішніх правил (відповідних засобів надавача інформаційних послуг)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для погодження змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів надавач інформаційних послуг зобов’язаний подавати до Комісії такі документи:
1) заяву про погодження змін до:
внутрішніх правил та/або відповідних засобів, які забезпечують оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку, та/або
внутрішніх правил та/або відповідних засобів, які забезпечують збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 27-7 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регульованої інформації, її консолідацію в безперервний оновлюваний електронний потік інформації та забезпечення оприлюднення такої інформації в режимі, максимально технічно наближеному до реального часу, та її доступність для всіх юридичних і фізичних осіб на безоплатній основі не пізніше ніж через 15 хвилин після її оприлюднення, та/або
внутрішніх правил та/або відповідних засобів, які забезпечують подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії;
2) обґрунтування причин унесення змін до внутрішніх правил та/або відповідних засобів;
3) внутрішні правила та/або інформацію про відповідні засоби, які забезпечують:
оприлюднення регульованої інформації від імені учасників фондового ринку та/або
збирання всієї оприлюдненої відповідно до статті 27-7 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регульованої інформації, її консолідацію, оприлюднення та доступність для всіх юридичних і фізичних осіб відповідно до вимог законодавства та/або
подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії та/або
засоби захисту інформації.
Зазначені у цьому підпункті документи подаються у новій редакції з урахуванням внесених змін, затверджені відповідним органом заявника, що подають у двох примірниках, сторінки яких прошиті та пронумеровані. Крім паперової форми, подають електронні копії внутрішніх правил у новій редакції з урахуванням внесених змін;
4) порівняльну таблицю старої та нової редакцій внутрішніх правил та/або інформації про відповідні засоби, сторінки якої прошито та пронумеровано. Окрім паперової форми порівняльної таблиці, подається також її електронна форма.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/admnstrativna-posluga-z-pogodzhennya-zmn-do-vnutrshnh-pravil-taabo-vdpovdnih-zasobv-nadavatcha-nformatsynih-pos/