Сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, електронною поштою.Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта є дата видачі сертифіката.
Зареєстрований сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
Відповідно до статті 261 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» документи на отримання дозвільних документів для об’єктів, що належать до класу відповідальності СС2/СС3, приймаються виключно в електронній формі.
Подання заяви для отримання сертифіката здійснюється через електронний кабінет користувача Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія”. Після подання заяви на видачу сертифікату її статус можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про видачу сертифікату або відмову у видачі також з’явиться у кабінеті громадянина і буде відправлено на електронну пошту.
Щойно сертифікат буде видано, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності, а в кабінет громадянина буде направлено електронну копію сертифікату або відмови у видачі видачі сертифікату. Перевірити реєстрацію сертифікату можна за допомогою Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.