Довідка про належність домоволодіння та зареєстрованих в ньому осіб
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Видача довідки про належність домоволодіння та зареєстрованих в ньому осіб здійснюється органом місцевого самоврядування.
Особа, що відповідає за об'єкт погосподарського обліку, - повнолітня особа, яка має безпосереднє відношення до об'єкта погосподарського обліку і спроможна надати необхідну достовірну інформацію щодо нього, - член домогосподарства, власник або користувач домоволодіння, землеволодіння.
Форми погосподарського обліку заповнюють один раз. Надалі інформацію, що занесена до них, оновлюють, уточнюють, доповнюють у порядку й у строки, встановлені Інструкцією.
Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:
будь-які документальні свідчення щодо об'єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
усні повідомлення, заяви громадян;
наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.