Зміни до ліцензії на діяльність посадових осіб експлуатуючої організації, що виконують організаційно-розпорядчі функції із забезпечення ядерної та радіаційної безпеки
Ідентифікатор послуги
00506
Строк
60 днів (календарні)
Повна назва
Внесення змін до ліцензії на провадження діяльності посадових осіб експлуатуючої організації, до службових обов'язків яких належить здійснення організаційно-розпорядчих функцій, пов'язаних із забезпеченням ядерної та радіаційної безпеки, у разі виникнення під час дії ліцензії змін у відомостях, що містяться в цій ліцензії, в тому числі у зв'язку з призначенням особи на іншу ліцензовану посаду
Інформація про послугу
У разі виникнення під час дії ліцензії змін у відомостях, що містяться в цій ліцензії, у тому числі у зв'язку з призначенням особи на іншу ліцензовану посаду, до цієї ліцензії вносяться зміни. Для цього до Державної інспекції ядерного регулювання України потрібно подати відповідну заяву.
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Державна інспекція ядерного регулювання України
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заява про внесення змін до ліцензії
Ліцензія, до якої уносяться зміни
Копії засвідчених в установленому законодавством порядку документів, які підтверджують зазначені зміни
Умови і випадки надання
З метою внесення змін до ліцензії на провадження діяльності посадових осіб експлуатуючої організації, до службових обов'язків яких належить здійснення організаційно-розпорядчих функцій, пов'язаних із забезпеченням ядерної та радіаційної безпеки, необхідно звернутись до Державної інспекції ядерного регулювання України із заявою.
Заява оформлюється за формою, встановленою у додатку 3 до Умов та порядку видачі ліцензій на провадження діяльності посадових осіб експлуатуючої організації, та іншими необхідними документами.
Послуга надається у разі виникнення під час дії ліцензії змін у відомостях, що містяться в цій ліцензії, в тому числі у зв'язку з призначенням особи на іншу ліцензовану посаду.
Результат та способи отримання результату
Зміна до ліцензії
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).
Строк та вартість надання послуги
Звичайне надання
Адміністративний збір
200,00 UAH
Строк надання
60 днів (календарні)
Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?
Підстави для відмови у наданні послуги
Наявність в документах, поданих заявником, недостовірної або перекрученої інформації
Виявлення неспроможності заявника забезпечити дотримання умов провадження заявленого виду діяльності, встановлених нормами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки
Відсутність чи недостатність документів, що підтверджують відповідність фінансових, матеріальних, інших ресурсів, організаційної структури та персоналу заявника вимогам, встановленим нормами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, в обсязі, необхідному для її забезпечення
Скаргу може подавати:
оскаржувач
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви:
Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших
осіб.
Строк для подання позовної заяви:
Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний
строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про
порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або
законом
визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду
встановлюється
тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на
рішення,
дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви:
Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у
справі, а у
випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку.
Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та
інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для
фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і
організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки
платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України
(якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться
вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до
декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані
обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений
обов’язковий
досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі
здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані
разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або
електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення
оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного
нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується
або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого
відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається:
документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави
звільнення від сплати судового збору відповідно до закону;
всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються
письмові
чи
електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки:
У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами
спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного
позовного
провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення
експертизи,
витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у
її наданні, тощо.
Часті питання та відповіді
Яким посадовим особам необхідно отримувати ліцензію?
Перелік посадових осіб, до службових обов'язків яких належить здійснення організаційно-розпорядчих функцій, пов'язаних із забезпеченням ядерної та радіаційної безпеки, а також діяльність яких може здійснюватися лише на підставі ліцензії, визначається в ліцензії на провадження діяльності експлуатуючої організації на окремому етапі життєвого циклу ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів. До цього переліку включаються посадові особи, до службових обов'язків яких віднесено: прийняття рішень про режим роботи ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів; прийняття рішень про впровадження планів протиаварійного реагування; прийняття рішень про впровадження модернізації та модифікації систем, важливих для безпеки; допуск персоналу до безпосереднього управління реакторною установкою атомної електростанції; контроль за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки (внутрішній нагляд).Нормативна база
Нормативні документи, що регулюють надання послуги:
Закон України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії" стаття 9
Постанова КМУ від 01.06.2011 №591 "Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною інспекцією ядерного регулювання, і розміру плати за їх надання та визнання такими, що втратили чинність, розмірів плати за здійснення дозвільних процедур у сфері використання ядерної енергії" додаток
Наказ ЦОВВ від 28.12.2011 №195 "Про затвердження Умов та порядку видачі ліцензій на провадження діяльності посадових осіб експлуатуючої організації" розділ VIІ