Внесення змін до будівельного паспорта
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
У разі зміни намірів забудови земельної ділянки (розміщення нових або реконструкція існуючих об’єктів), реалізація яких не перевищує граничнодопустимих параметрів, до будівельного паспорта можуть вноситись зміни.
Внесення змін до будівельного паспорта здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у порядку та на умовах, визначених для його отримання, протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів.
Заява на внесення змін до будівельного паспорта подається за формою https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/text/16/f357506n92.doc.
Для внесення змін до будівельного паспорта потрібно звернутись із заявою безпосередньо до уповноваженого органу містобудування та архітектури, подати заяву до ЦНАП (перелік ЦНАП http://map.cnap.in.ua/) або через Портал Дія (після реалізації такої можливості).
Ескізні наміри змін подаються із зазначенням місця розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасадів та планів поверхів нових об’єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо.