Внесення інформації до Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок - автоматизована система обліку оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, яким в установленому законодавством порядку видано свідоцтво про підтвердження їх кваліфікації.
До Реєстру вноситься така інформація: прізвище, ім'я та по батькові оцінювача, місце проживання та ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків , дата видачі та номер кваліфікаційного свідоцтва, найменування навчального закладу, дата та номер рішення екзаменаційної комісії, склад якої затверджується Держгеокадастром, про видачу кваліфікаційного свідоцтва, дата видачі та номер посвідчення про підвищення кваліфікації, відомості щодо зупинення дії чи позбавлення оцінювача кваліфікаційного свідоцтва (його анулювання), місце роботи.
Для внесення інформації до Реєстру оцінювач подає Держгеокадастру заяву про його реєстрацію та інші встановлені документи.
Оцінювачу може бути відмовлено у внесенні інформації до Реєстру у разі подання ним неналежно оформлених або не в повному обсязі документів, про що Держгеокадастр письмово повідомляє оцінювача.