Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина, який реєструє (знімає з реєстрації) місце проживання, паспортні дані даного громадянина та дату реєстрації (зняття з реєстрації), здійснюється органом місцевого самоврядування.
Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:
будь-які документальні свідчення щодо об'єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
усні повідомлення, заяви громадян;
наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.
До опитування залучають особу, що відповідає за об'єкт погосподарського обліку, або за її відсутності - повнолітню особу, яка має безпосереднє відношення до об'єкта і спроможна надати достовірну інформацію про нього.
Перед початком обходу, щоб не пропустити окремі житлові будинки та дрібні населені пункти, перевіряють список усіх сільських населених пунктів, які розташовані на території місцевої ради. При цьому звертають увагу на те, щоб до списків були включені всі дрібні населені пункти та окремо розташовані житлові будинки: хутори, будинки для персоналу лісового господарства, залізничні станції, роз'їзди тощо. Крім того, до списку включають будинки, віднесені до відомчого житлового фонду, будинки і гуртожитки підприємств, установ, організацій, їх підсобних господарств.