Скасування реєстрації випуску цінних паперів та отримання свідоцтва про реєстрацію нового випуску цінних паперів (конвертація)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Емітент у 15-денний строк з дня затвердження результатів конвертації сертифікатів ФОН подає документи, необхідні для скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН та отримання свідоцтва про реєстрацію нового випуску сертифікатів ФОН, а саме:
1) заяву про скасування реєстрації випуску сертифікатів ФОН;
2) копію реєстру власників відповідного випуску сертифікатів ФОН, складеного на дату здійснення безумовної операції щодо обмеження здійснення операцій в системі депозитарного обліку з сертифікатами ФОН цього випуску, засвідчену підписом керівника емітента;
3) копію реєстру власників іменних цінних паперів, складеного на дату затвердження результатів конвертації сертифікатів ФОН, засвідчену підписом керівника емітента, та письмові заяви (повідомлення) власників сертифікатів ФОН відповідного випуску про згоду на проведення конвертації (у разі якщо власником сертифікатів ФОН є фізична особа, заява про згоду на проведення конвертації сертифікатів ФОН засвідчується в нотаріальному порядку);
4) копію рішення уповноваженого органу емітента про затвердження результатів конвертації сертифікатів ФОН, засвідченого підписом керівника емітента;
5) оригінал свідоцтва (тимчасового свідоцтва) про реєстрацію випуску сертифікатів ФОН.