Держреєстрація статуту релігійної організації та змін до нього
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
1. Для реєстрації статуту (положення) релігійного центру (управління), що представляє релігійні об’єднання, подається заява, засвідчена підписом уповноважених представників (уповноваженого представника) загальних зборів засновників (установчого з’їзду (конференції) засновників тощо), що утворюють таке релігійне об’єднання.
Разом із заявою подається статут (положення) релігійного центру (управління) у трьох примірниках.
До статуту (положення) релігійного центру (управління) додатково подаються:
1) оригінал рішення про утворення релігійного об’єднання та затвердження (прийняття) статуту (положення) релігійного центру чи управління (протокол загальних зборів засновників, установчого з’їзду (конференції) засновників тощо);
2) перелік релігійних організацій, що входять до складу релігійного об’єднання на дату подання документів, засвідчений підписом уповноважених представників (уповноваженого представника) загальних зборів засновників (установчого з’їзду (конференції) засновників тощо);
3) належним чином засвідчена копія документа про право власності або користування приміщенням за місцезнаходженням релігійного центру (управління), зазначеним у статуті (положенні).
У разі якщо релігійний центр (управління) входить до складу чи визнає (декларує) у будь-якій формі підлеглість у канонічних, організаційних, інших питаннях будь-яким іншим діючим в Україні чи за її межами релігійним організаціям, для реєстрації статуту (положення) цього релігійного центру (управління) додатково подається документ, що підтверджує визнання такою релігійною організацією підлеглості їй новоутвореного релігійного центру (управління), або документ, який підтверджує, що новоутворений релігійний центр (управління) входить до складу такої релігійної організації.
2. Для реєстрації статуту (положення) монастиря, релігійного братства, місіонерського товариства (місії), духовного навчального закладу до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері релігії, подається заява за підписом керівника (іншої уповноваженої особи) релігійного центру (управління), що засновує відповідну релігійну організацію. Для реєстрації статуту (положення) монастиря, релігійного братства, які утворені у порядку передбаченому для утворення релігійних громад, заява подається за підписами громадян в кількості не менше десяти чоловік, які утворили монастир, релігійне братство і досягли 18-річного віку. Разом із заявою подається статут (положення) монастиря, релігійного братства, місіонерського товариства (місії) або духовного навчального закладу у трьох примірниках.
До статуту (положення) монастиря, релігійного братства, місіонерського товариства (місії) або духовного навчального закладу додатково подаються:
1) оригінал рішення про утворення (заснування) монастиря, релігійного братства, місіонерського товариства (місії), духовного навчального закладу та затвердження статуту (положення) такої релігійної організації. Зазначене рішення приймається у порядку, передбаченому статутом (положенням) релігійного центру (управління), та оформлюється згідно з внутрішніми настановами цієї релігійної організації;
2) належним чином засвідчена копія статуту релігійного центру (управління), що засновує монастир, релігійне братство, місіонерське товариство (місію), духовний навчальний заклад;
3) належним чином засвідчена копія документа про право власності або користування приміщенням за місцезнаходженням релігійної організації, зазначеним у статуті (положенні).
3. Для реєстрації статуту (положення) релігійної організації (релігійного центру (управління), монастиря, релігійного братства, місіонерського товариства (місії), духовного навчального закладу) у новій редакції подається заява за підписом керівника (іншої уповноваженої особи) релігійної організації, до статуту якої внесено зміни.
Разом із заявою подається статут (положення) релігійної організації, викладений у новій редакції, у трьох примірниках. До статуту (положення) релігійної організації у новій редакції додатково подаються:
1) оригінал рішення уповноваженого органу релігійної організації про внесення змін до статуту (положення), яке ухвалено відповідно до порядку, визначеного у статуті (положенні) релігійної організації, до установчих документів якої вносяться зміни; 2) оригінал чи належним чином засвідчена копія чинної редакції статуту (положення) релігійної організації з усіма змінами, що до нього вносилися (якщо вони оформлювалися окремими додатками).
Керівник, уповноважений представник (уповноважені представники) релігійної організації подають (надсилають) повний пакет документів до ДЕСС.
Протягом встановленого законом терміну ДЕСС розглядає подані (надіслані) документи.
У разі відповідності всіх документів вимогам чинного законодавства готується наказ про реєстрацію статуту або статуту у новій редакції.
У разі невідповідності документів вимогам чинного законодавства готуються рекомендації щодо їх усунення.