Анулювання дозволу на провадження діяльності з видачі фінансових гарантій
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Підставою для прийняття рішення про анулювання дозволу є:
1) заява незалежного фінансового посередника про анулювання дозволу. Не є підставою для анулювання дозволу зазначена заява, подана після прийняття Держмитслужбою рішення про проведення перевірки і до закінчення строку перевірки та усунення порушень умов надання дозволу (у разі їх наявності);
2) акт про неусунення незалежним фінансовим посередником протягом строку обмеження дії дозволу підстав, що стали причиною для його обмеження дії;
3) наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення незалежного фінансового посередника як юридичної особи;
4) акт про виявлення недостовірності даних у документах, поданих незалежним фінансовим посередником разом із заявою про отримання дозволу, що впливають на виконання умов надання дозволу.
У разі встановлення наявності підстав для прийняття рішення про анулювання дозволу на підставі заяви незалежного фінансового посередника, Держмитслужба протягом п’яти робочих днів з дня виявлення таких підстав приймає рішення про анулювання дозволу.
Рішення Держмитслужби про анулювання дозволу на підставі заяви незалежного фінансового посередника набирає чинності на шістнадцятий день з дня, наступного за днем отримання такої заяви Держмитслужбою.