Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://dracs.minjust.gov.ua/.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для отримання повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану подається заява, документи, що підтверджують право суб’єкта звернення на отримання адміністративної послуги з повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та, в окремих випадках, родинних відносин між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.
Суб'єктом звернення документи подаются до відділу державної реєстрації актів цивільного стану (запит) безпосередньо або надсилається поштовим зв’язком або подаються в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням вебпорталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану" https://dracs.minjust.gov.ua/.
При подачі документів в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням вебпорталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану" /https://dracs.minjust.gov.ua/ подається заява встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів, та відскановані копії необхідних документів.