Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громаданина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв'язку зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження)

Ідентифікатор послуги
00024
Статус послуги:
Архівна
Строк
до 20 днів
Інформація про послугу
Інформація відсутня

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
Територіальний підрозділ ДМС
Обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
Міські, районні у містах ради та їх виконавчі органи
Виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.
Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заява-анкета за зразком, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ від 26.11.2014 № 1279
Паспорт, що підлягає обміну
Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера)
Документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну
Довідка про реєстрацію місця проживання особи або довідка про зняте місце проживання (за наявності)
Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита (у разі обміну у зв’язку з непридатності паспорта для подальшого використання)
Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщеної особи)
Посвідчення про взяття на облік бездомних осіб, видане відповідним центром обліку бездомних осіб (для бездомних осіб)
Письмова заява (довільної форми) (у разі необхідності написання прізвища або / та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах)
Свідоцтва про народження дітей (за наявності)
Свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови зміни прізвища, імені або по батькові) (за наявності)
Свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за наявності)
Одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру (для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв'язку з тривалим розладом здоров'я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров'я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби))
Документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (крім випадків, коли законним представником є один із батьків)/уповноваженої особи адміністрації установи виконання покарань або закладу МОЗ закритого типу (у разі подання заяви-анкети законним представником)
У разі подання заяви-анкети через центр надання адміністративних послуг / державне підприємство, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремлений підрозділ особі / законному представнику особі рекомендується надати будь-які документ(и) або їх копії з фотозображенням та письмове пояснення в довільній формі для проходження процедури встановлення особи
Умови і випадки надання
Громадянин України з метою подання документів та заяви-анкети для оформлення паспорта у зв’язку з обміном паспорта зразка 1994 року (у формі книжечки) звертається особисто відповідно до зареєстрованого місця проживання до працівника: - територіального підрозділу ДМС; - центру надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремленого підрозділу – за умови наявності обладнання для прийому заяв-анкет засобами Єдиного державного демографічного Реєстру. Якщо особа визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною, документи та заява-анкета подаються одним із її законних представників (одним із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників). Якщо місце проживання такої особи не зареєстровано, документи та заява-анкета подаються до територіального підрозділу ДМС/центру надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремленого підрозділу за місцем фактичного проживання в Україні, або за останнім зареєстрованим місцем проживання. Внутрішньо переміщена особа подає документи та заяву-анкету до територіального підрозділу ДМС/центру надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремленого підрозділу за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Бездомна особа подає заяву-анкету та документи до територіального підрозділу ДМС/центру надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремленого підрозділу за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання. Якщо особа відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, документи подаються через уповноважену особу адміністрації відповідної установи чи закладу до територіального підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи або закладу. Для подання документів особою, яка у зв’язку з тривалим розладом здоров’я не може пересуватися самостійно, за зверненням такої особи або її законного представника, оформленим у письмовій формі, здійснюється виїзд працівника територіального підрозділу ДМС за місцем проживання особи або проходження лікування. У разі неподання повного переліку документів або не відповідність їх оформлення вимогам законодавства працівник територіального підрозділу ДМС приймає рішення про відмову від прийняття документів та оформленні заяви-анкети і інформує особу/законного представника/уповноважену особу про підстави такої відмови. За бажанням заявника відмова надається в письмовому вигляді. Для отримання паспорта особа або її законний представник/уповноважена особа (у разі подання заяви-анкети законним представником/уповноваженою особою) звертається особисто до територіального підрозділу ДМС, який прийняв документи для його оформлення. Для отримання нового паспорта особа здає паспорт, що підлягав обміну, та був повернутий їй після прийняття заяви-анкети на період оформлення нового паспорта. Якщо до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті внесено відцифровані відбитки пальців рук – паспорт видається законному представнику/уповноваженій особі за умови присутності особи на ім’я якої оформлено паспорт. У разі отримання паспорта законним представником/уповноваженою особою подається документ, що посвідчує їх особу та підтверджує громадянство. Якщо документи для оформлення паспорта подавалися особою, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, працівник територіального підрозділу ДМС здійснює вручення паспорта такій особі за місцем її проживання або за місцем проходження лікування. У разі подання заяви-анкети через центр надання адміністративних послуг/державне підприємство, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремлений підрозділ територіальний підрозділ ДМС надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення до відповідного суб’єкта для подальшого вручення заявнику.
Результат та способи отримання результату
Видача паспорта громадянина України або відмова його оформлення чи видачі.
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника.

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання
Адміністративний збір
345,00 UAH
Строк надання
20 днів (робочі)
Термінове надання
Адміністративний збір
471,00 UAH
Строк надання
10 днів (робочі)

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги
Особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року), який є дійсним на день звернення
Невідповідність поданих документів вимогам законодавства
Особа не є громадянином України
Неподання повного переліку документів
За видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта
Дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію
Особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Територіальний орган Державної міграційної служби України
Адміністративний (позасудовий) порядок оскарження
Територіальний орган Державної міграційної служби України
Спосіб подання скарги:
Електронною поштою
Поштовим зв’язком (рекомендованим листом з описом вручення)
Особисто (письмова скарга)
Строк для подання скарги: У порядку, передбаченому Законом Україні «Про звернення громадян» (1 рік, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням)
Граничний строк розгляду скарги: У порядку, передбаченому Законом Україні «Про звернення громадян» (1 місяць від дня надходження. Якщо в місячний термін розглянути скаргу неможливо – строк може бути подовжено, при цьому загальний термін розгляду скарги не може перевищувати 45 днів)
У скарзі має бути зазначено:
Повне найменування (ім’я) оскаржувача, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника оскаржувача, якщо скарга подається представником
Зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку оскаржувача
Викладення обставин, якими оскаржувач обґрунтовує свої вимоги
Вимоги оскаржувача
Підпис оскаржувача або його представника із зазначенням дати складання скарги
Відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання
До скарги додаються: Засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав оскаржувача, У випадку оскарження представником - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника оскаржувача
Посилання на нормативно-правові документи:
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви: Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Строк для подання позовної заяви: Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви: Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку. Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається: документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону; всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки: У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Часті питання та відповіді

Порядок оформлення паспорту громадянина України у формі картки мешканцям Донецької та Луганської областей, які мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Відповідно до статті 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» оформлення паспорта громадянина України у формі картки внутрішньо переміщеним особам здійснюється за місцем їх фактичного проживання, що підтверджується довідкою ВПО.
Який розмір плати, що справляється за оформлення паспорта громадянина України у формі картки? Хто може бути звільнений від цієї оплати?
Тим, хто отримує паспорт вперше, послуга надається безкоштовно. У разі обміну паспорта з підстав, передбачених Порядком оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 302 від 25.03.2015, стягується адміністративний збір, розмір якого можна дізнатися на сторінці веб-сайту ДМС - сервіс «Платіжні реквізити». Окремо звертаємо увагу, що органи місцевого самоврядування можуть звільняти окремі категорії осіб від оплати вартості адміністративної послуги за оформлення паспорта громадянина України або приймати рішення про компенсацію таким категоріям осіб вартості адміністративної послуги за його оформлення, яка зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Де можна отримати паспорт громадянина України у формі картки?
Оформлення паспорта громадянина України у формі картки здійснюється всіма територіальними підрозділами ДМС, центрами надання адміністративних послуг або Паспортними сервісами ДП «Документ» (у яких встановлено відповідне обладнання та які забезпечені матеріально-технічними ресурсами, необхідними для оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі картки)
Як відбуватиметься заміна паспортів громадянина України у формі книжечки на паспорти громадянина України у формі картки?
Паспорти громадянина України у формі книжечки не підлягають обов’язковій заміні на паспорти громадянина України у формі картки. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України» (зі змінами) здійснюється оформлення і видача паспорта громадянина України у формі картки громадянам України у разі втрати або викрадення паспорта особі замість втраченого або викраденого у формі книжечки оформляється та видається паспорт у формі картки. Крім того, паспорт у формі книжечки підлягає обміну на паспорт у формі картки у наступних випадках: 1) зміни інформації, внесеної до паспорта; 2) отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); 3) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; 4) непридатності паспорта для подальшого використання; 5) якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток; 6) наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).
Чи можна отримати паспорт громадянина України у формі картки не за місцем реєстрації?
Оформлення та видача паспорта у формі картки вперше (по досягненню 14-річного віку), оформлення замість втраченого (викраденого) або у разі обміну паспорта у формі книжечки здійснюється територіальним підрозділом ДМС за зареєстрованим місцем проживання. У разі відсутності зареєстрованого місця проживання – за місцем фактичного проживання або за останнім зареєстрованим місцем проживання. У подальшому всі послуги із оформлення паспорта особа зможе отримувати у будь-якому територіальному органі або підрозділі ДМС, ЦНАП (за умови наявності технічної можливості оформлення біометричних документів) або Паспортному сервісі.
Який строк дії паспорт громадянина України у формі картки?
- особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається строком дії на 4 роки. - особам, яким виповнилося 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається строком дії на 10 років.