Анулювання ліцензії на надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг ЕЦП) та технічного захисту інформації за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Підставою для прийняття органом ліцензування рішення про анулювання ліцензії повністю або частково є, зокрема заява ліцензіата про анулювання власної ліцензії повністю або частково.
Не є підставою для анулювання ліцензії повністю або частково:
- заява ліцензіата про анулювання власної ліцензії, поданої після видання органом ліцензування розпорядчого документа про проведення перевірки додержання цим ліцензіатом ліцензійних умов і до закінчення строку перевірки та усунення порушень ліцензійних умов (у разі їх наявності), а також протягом 30 робочих днів після закінчення спливу строку виконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов (крім випадку видання протягом цього строку органом ліцензування розпорядчого документа про проведення позапланової перевірки виконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов).
Орган ліцензування вносить інформацію щодо рішення про анулювання ліцензії до ліцензійного реєстру, а також оприлюднює його на офіційному веб-сайті наступного робочого дня після його прийняття; інформує ліцензіата щодо рішення про анулювання ліцензії повністю або частково протягом п’яти календарних днів шляхом направлення йому рекомендованого листа.