Анулювання ліцензії за заявою ліцензіата на користування радіочастотним ресурсом України
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Підстави для анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України визначені частиною першою статті 38 Закону України "Про радіочастосний ресурс", до яких зокрема віднесені: заява користувача радіочастотного ресурсу України про анулювання ліцензії; нотаріально засвідчена копія свідоцтва про смерть фізичної особи - суб'єкта господарювання.
У разі анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України плата, внесена за цю ліцензію, не повертається.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, має прийняти рішення про анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України протягом 20 робочих днів від дати встановлення підстав для анулювання ліцензії.
Рішення про анулювання ліцензії публікується в черговому офіційному бюлетені національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, та у десятиденний термін після набрання ним чинності - на веб-сайті національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.