Заміна свідоцтва про реєстрацію випуску емісійних цінних паперів
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або офіційним каналом зв'язку чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://services.nssmc.gov.ua.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
2. уповноважена особа емітента протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення про анулювання / анулювання частини викуплених або іншим чином набутих облігацій подає до НКЦПФР такі документи:
заяву про заміну свідоцтва про реєстрацію випуску облігацій, складену згідно з додатком 26 до Положення 1105, засвідчену підписом керівника емітента;
рішення уповноваженого органу емітента про анулювання / анулювання частини викуплених або іншим чином набутих облігацій емітента;
виписку про стан рахунку в цінних паперах емітента оформлену на дату прийняття рішення про анулювання / анулювання частини викуплених або іншим чином набутих облігацій;
довідка про кількість облігацій, що анулюються / анулюються частково із зазначенням таких даних:
загальна номінальна вартість, кількість облігацій за видами та типами (іменні; відсоткові, дисконтні; звичайні, цільові; ординарні, інфраструктурні, зелені);
форма існування облігацій (електронна);
номінальна вартість облігації;
валюта номінальної вартості випуску;
серії та порядкові номери облігацій (за наявності);
строк обігу облігацій;
дати початку та закінчення погашення облігацій;
кількість облігацій, що анулюються;
Довідка засвідчується підписом керівника емітента;
оригінал (оригінали) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію випуску облігацій емітента, що припиняється (у разі наявності у паперовій формі)
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3gJUi3j