Заміна свідоцтва про реєстрацію об’єднання професійних учасників фондового ринку (за видом торгівля цінними паперами, депозитарна діяльність)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
У разі зміни найменування ОПУ протягом п’яти робочих днів з дати державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, подає до НКЦПФР такі документи: заяву про заміну свідоцтва про реєстрацію об’єднання професійних учасників ринків капіталу ; оригінал свідоцтва про реєстрацію ОПУ.
За наслідками розгляду заяви та документів НКЦПФР протягом 30 днів від дня її одержання приймає рішення про заміну свідоцтва про реєстрацію об’єднання професійних учасників ринків капіталу.
Після прийняття рішення НКЦПФР видає заявнику нове свідоцтво про реєстрацію ОПУ із змінами відповідно до документів заявника та анулює попереднє свідоцтво. Нове свідоцтво про реєстрацію ОПУ отримує керівник виконавчого органу ОПУ або представник заявника за виданою заявником довіреністю з пред’явленням документа, що посвідчує особу.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/zamina-svidotstva-pro-reiestratsiiu-ob-iednannia-profesiinykh-uchasnykiv-fondovoho-rynku-za-vydom-profesiinoi-diialnosti-torhivlia-tsinnymy-paperamy-depozytarna-diialnist/.