Видача журналу безперервної реєстрації історії судна (Синопсис) та його дублікату
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Заява та додані до неї документи подаються до Морської адміністрації особисто/через уповноважену особу або поштовим відправленням на адресу Морської адміністрації.
Всі документи на іноземній мові повинні мати переклад державною мовою та засвідчені належним чином.
У разі подання заяви через уповноважений орган/особу подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження діяти від імені власника (судновласника), в якому обов’язково вказуються паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий, місце проживання) уповноваженої особи.
Копії документів, що подаються, повинні бути засвідчені нотаріусом або органами, які здійснювали їх оформлення та видачу.
Рішення про видачу Журналу безперервної реєстрації історії судна (синопсис) або надання вмотивованої відмови приймається протягом 15 робочих днів з дня реєстрації заяви.
Заява на видачу дублікатів втрачених суднових реєстраційних документів розглядається протягом не більше 30 діб від дня опублікування зазначеного оголошення.
Видача Журналу безперервної реєстрації історії судна (синопсис) здійснюється особисто власнику (судновласнику)/уповноваженій особі або на письмову вимогу власника (судновласника) свідоцтво надсилається йому за адресою, зазначеною у заяві.