Дублювання ідентифікаційних номерів на автомобіль
Ідентифікатор послуги
00479
Строк
до 30
днів
Повна назва
Видача висновку щодо можливості дублювання ідентифікаційних номерів транспортних засобів
Інформація про послугу
Необхідність дублювання ідентифікаційного номеру транспортного засобу може виникнути у разі пошкодження ідентифікаційного номеру. Рішення про можливість дублювання ідентифікаційного номеру приймає Міністерство внутрішніх справ України на підставі заяви та після розгляду поданих документів.
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заява (довільної форми)
Копія документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення
Документ, що підтверджує повноваження представника (у разі звернення через уповноваженого представника)
Висновок дослідження транспортного засобу із фотознімками (не менше шести кольорових ілюстрацій – загального вигляду транспортного засобу та детального вигляду ідентифікаційного номера (номерних позначень) транспортного засобу)
Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорта)
Відповідні матеріали територіального органу Національної поліції України (довідки про факт незаконного заволодіння та перебування в розшуку транспортного засобу, довідки про дорожньо-транспортну пригоду тощо)
Документ, що підтверджує придбання безномерної складової частини для встановлення замість номерної
Платіжні документи (платіжні доручення, квитанції) з кодом проведеної операції або з відміткою банку, відділення поштового зв’язку, або код проведеної операції (реквізити платежу) про внесення плати в будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/
Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків
Умови і випадки надання
Дублювання первинного ідентифікаційного номера ТЗ, який зареєстрований в уповноважених органах МВС здійснюється, якщо первинний ідентифікаційний номер ТЗ:
-пошкоджено внаслідок корозії, ремонтних робіт, переобладнання, дорожньо-транспортної пригоди, незаконного заволодіння;
-замінено в установленому порядку на заводську (ремонтну) номерну (без номерну) панель кузова, шасі (рами) ТЗ;
-нанесений виробником з дефектом (помилкою);
-втрачено в процесі експлуатації тощо.
Результат та способи отримання результату
Видача висновку щодо можливості дублювання ідентифікаційних номерів транспортних засобів
Видача листа з обґрунтуванням причин відмови у видачі висновку щодо можливості дублювання ідентифікаційних номерів транспортних засобів
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника.
Строк та вартість надання послуги
У разі необхідності проведення додаткових перевірок
Адміністративний збір
94,00 UAH
Строк надання
30 днів (робочі)
Розмір плати за надання послуги наведено без урахування податку на додану вартість
Адміністративний збір
94,00 UAH
Строк надання
10 днів (робочі)
Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?
Підстави для відмови у наданні послуги
Установлення первинного ідентифікаційного номера складових частин, з якими транспортний засіб раніше не проходив державну реєстрацію
Подання документів, що містять недостовірні відомості
Подання не в повному обсязі документів
Невідповідність транспортного засобу відомостям, зазначеним у поданих документах
Скаргу може подавати:
оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви:
Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших
осіб.
Строк для подання позовної заяви:
Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний
строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про
порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або
законом
визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду
встановлюється
тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на
рішення,
дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви:
Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у
справі, а у
випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку.
Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та
інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для
фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і
організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки
платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України
(якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться
вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до
декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані
обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений
обов’язковий
досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі
здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані
разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або
електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення
оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного
нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується
або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого
відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається:
документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави
звільнення від сплати судового збору відповідно до закону;
всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються
письмові
чи
електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки:
У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами
спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного
позовного
провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення
експертизи,
витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у
її наданні, тощо.
Часті питання та відповіді
Чи може представник заявника звернутись за отриманням даної послуги?
Так, на підставі довіреності, оформленої відповідно до вимог Цивільного кодексу України.Яка послідовність дій одержувача послуги?
Суб’єктам звернення особисто або через уповноважену ним особу подає до Головного сервісного центру МВС повний пакет документів у паперовому вигляді.Нормативна база
Нормативні документи, що регулюють надання послуги:
Закон України "Про адміністративні послуги" Стаття 5
Закон України "Про дорожній рух" увесь
Постанова КМУ від 07.09.1998 №1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів"
Постанова КМУ від 04.06.2007 №795 "Про затвердження переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розміру плати за їх надання"
Постанова КМУ від 26.10.2011 №1098 "Деякі питання надання підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби платних послуг"