Заява про включення до Реєстру, складену в електронній формі згідно з додатком 1 до Порядку 1149
Статут юридичної особи згідно з вимогами пункту 2 цієї глави. Якщо юридична особа здійснює діяльність на підставі модельного статуту - інформацію про розмір статутного (складеного) капіталу;
Відомості про структуру власності юридичної особи, інформацію про власників істотної участі, а якщо юридична особа належить до небанківської фінансової групи - інформацію про таку групу (Довідка про схематичне зображення структури власності юридичної особи - заявника (додаток 2));
Ідентифікаційні дані, відомості про ділову репутацію та професійний досвід голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника, ділову репутацію заявника за формою:
анкети юридичної особи (додаток 3) для ідентифікації заявника;
довідки про персональний склад виконавчого органу, наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника (додаток 4);
анкети фізичної особи (додаток 5) для ідентифікаційних даних та професійного досвіду голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника;
анкети щодо ділової репутації фізичної особи (додаток 6) для ділової репутації голови та членів колегіального виконавчого органу (особи, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу), голови та членів наглядової ради (у разі її створення) або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду, заявника;
анкети щодо ділової репутації юридичної особи (додаток 7) щодо ділової репутації заявника;
Інформацію про фінансовий стан заявника, а якщо юридична особа належить до небанківської фінансової групи - інформацію про фінансовий стан такої групи.
Подається річна та проміжна фінансова звітність, наявна станом на останній день кварталу, що передує даті подання заяви про включення до Реєстру, щодо якої суб’єктом аудиторської діяльності, який відповідає вимогам, встановленим законодавством, в аудиторському звіті висловлено незалежну думку про відповідність в усіх суттєвих аспектах вимогам міжнародних стандартів фінансової звітності. Заявник, державна реєстрація якого як юридичної особи була проведена у кварталі, в якому подається заява про включення до Реєстру, документи, передбачені цим пунктом, не подає;
Внутрішні документи щодо провадження діяльності торгового репозиторію, зокрема:
внутрішні правила та інформацію про створення і забезпечення функціонування механізму запобігання та врегулювання конфліктів інтересів. Заявник повинен повідомити НКЦПФР щодо наявного конфлікту інтересів станом на дату подання заяви про включення до Реєстру;
інформацію про порядок подання інформації до торгового репозиторію, оприлюднення та доступу до інформації, яка міститься в Базі даних. Рекомендований зміст інформації є таким:
порядок направлення клієнтами інформації, зокрема формати таких повідомлень та порядок їх заповнення;
правила ведення Бази даних, включно з переліком інформації, яка вноситься до Бази даних, порядок і строки внесення записів в Базу даних;
права та обов’язки торгового репозиторію щодо інформації, направленої клієнтами;
порядок та строки надання інформації з Бази даних;
порядок направлення клієнтами зауважень до записів, внесених до Бази даних;
інформацію про тарифи (ціни) торгового репозиторію;
внутрішні правила та інформацію про відповідні засоби гарантування безпеки інформації, її передачі, мінімізації ризиків виникнення загрози цілісності, конфіденційності, доступності інформації.
Такі правила повинні містити, в тому числі, інформацію щодо:
дозволів персоналу на використання паролів для доступу до даних, із зазначенням призначення персоналу, обсягу даних, що переглядаються, будь-яких обмежень щодо використання даних;
процесів ведення журналу, що ідентифікує кожного працівника, який отримує доступ до даних, часу доступу, характеру даних, до яких здійснюється доступ, та мети;
ресурсів, методів та каналів, які буде використовувати торговий репозиторій, щоб полегшити доступ до своєї інформації;
процедур верифікації та ідентифікації осіб, які отримають доступ до даних, які будуть зберігатися в торговому репозиторії;
внутрішні правила та інформацію про процедури фіксування взаємодії з клієнтами та іншими учасниками ринків капіталу;
Інформацію про капітал та джерела його походження.
Подається аудиторський звіт (звіт незалежного аудитора) щодо річної фінансової звітності (річної консолідованої фінансової звітності) та/або звіт щодо огляду проміжної фінансової звітності заявника за результатами календарного року (за наявності) і звітного періоду, які передують даті подання заяви про включення до Реєстру, з доданням копії фінансової звітності за рік і квартал, що передує даті подання документів (крім товариств, у яких звітний період (рік та/або квартал) з дати створення не настав);
Інформацію про систему та засоби, що забезпечують безперервність, постійність надання послуг, зокрема план забезпечення безперервності діяльності та план відновлення діяльності у випадку виникнення IT-інциденту та у разі виникнення форс-мажорних обставин;
Інформацію щодо організації діяльності, зокрема:
бізнес-план (бізнес-стратегію) на наступні три роки, який має містити:
мету створення та здійснення діяльності торгового репозиторію;
перелік операцій/функцій, які здійснюватиме/виконуватиме заявник у якості торгового репозиторію;
стратегію діяльності торгового репозиторію на наступні три роки (на кожен рік окремо);
стратегію та політику заявника щодо безперервності надання ним послуг;
інформацію щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення заявника, наявності програмних модулів;
план та строки передання інформації та документів іншому торговому репозиторію у разі неможливості виконання функцій торгового репозиторію;
інформацію щодо будь-яких домовленостей з іншим торговим репозиторієм (у разі наявності);
додаткові відомості (у разі наявності);
організаційну структуру заявника, яка повинна містити такі відомості про:
розподіл сфер відповідальності за напрямами діяльності заявника між головою та членами колегіального виконавчого органу, а також іншими посадовими особами (за наявності) (зазначаються напрям діяльності заявника, а також посада та прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, яка здійснює його кураторство);
структурні підрозділи (департаменти, управління, відділи тощо) заявника, що перебувають у прямому підпорядкуванні осіб, зазначених у попередньому абзаці (зазначається найменування кожного структурного підрозділу, а також у примітках - короткий опис основних функцій, які він виконує);
структурні підрозділи, що безпосередньо входять до складу структурних підрозділів, зазначених у попередньому абзаці (тобто ієрархічно перебувають на один рівень нижче зазначених структурних підрозділів) (зазначається найменування кожного структурного підрозділу);
підрозділ комплаєнсу, підрозділ управління ризиками та підрозділ внутрішнього аудиту;
зв’язки, що відображають підпорядкування посадових осіб та структурних підрозділів, зазначених у схемі;
Платіжний документ, що підтверджує внесення заявником плати за видачу свідоцтва про включення до Реєстру.