Видача сертифіката на право вчинення дій, пов’язаних з безпосереднім провадженням професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://www.nssmc.gov.ua/activity/insha-diialnist/informatsiini-tekhnolohii/#tab-5.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Роздрукована форма заяви-анкети заповнюється на сайті Комісії (http://cert.nssmc.gov.ua/), підписується заявником на кожному аркуші зазначеної заяви-анкети. Фотографія в заяві-анкеті має бути в діловому стилі, обличчя повинно становити 70 – 80 % фотографії.
Документи, визначені підпунктами 3, 6 цього пункту, подаються для отримання сертифіката особами, які вперше отримують сертифікат, а також особами, які повторно отримують сертифікат, якщо в зазначених документах відбулись зміни після отримання попереднього сертифіката за будь-яким видом професійної діяльності.
Всі копії документів (крім копії платіжного документа), які подаються на сертифікацію, та підписи заявника на заяві-анкеті мають бути засвідчені юридичною особою - роботодавцем або в установленому законодавством порядку. Копії сторінок паспорта засвідчуються підписом заявника.
Документи на сертифікацію подаються у картонному швидкозшивачі, на якому має бути зазначена така інформація: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); місце реєстрації, адреса для листування та контактний телефон заявника.
Тимчасово на період дії воєнного стану, документи, які надаються до НКЦПФР відповідно до нормативно-правових актів НКЦПФР у паперовій формі (у тому числі документи на надання адміністративних послуг, документи на здійснення реєстраційних дій, заяви, звіти тощо), можуть надаватись до НКЦПФР в електронній формі офіційним каналом зв’язку на електронну пошту admittance@nssmc.gov.ua з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Заявник подає до НКЦПФР документи, перелік яких визначений нормативно-правовими актами, з дотриманням технічних параметрів та вимог щодо застосування засобів електронної пошти для цілей застосування офіційного каналу зв’язку, встановлених наказом Голови Комісії від 12.08.2022 № 72 «Про затвердження Технічних параметрів та вимог щодо застосування засобів електронної пошти для цілей застосування офіційного каналу зв’язку».
У пакеті документів, подання яких передбачено нормативно-правовими актами, кожний документ має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) (далі - PDF/A) із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, на кожному окремому електронному документі.
Подання заявником до НКЦПФР документів, створених заявником в електронній формі, здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Подання заявником до НКЦПФР документів, створених заявником як електронна копія паперового документа (фотокопія), здійснюється із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Строки надання адміністративної послуги з видачі сертифіката зупинено на час воєнного стану в Україні.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3I4d9SG