Дублікат свідоцтва про реєстрацію фінансової установи
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://www.nssmc.gov.ua/activity/insha-diialnist/informatsiini-tekhnolohii/#tab-5.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Видача дубліката свідоцтва про включення НПФ до державного реєстру фінансових установ (далі – свідоцтво про включення до реєстру) проводиться в разі втрати або пошкодження свідоцтва про включення до реєстру.
У разі виникнення підстав для оформлення дубліката свідоцтва про включення до реєстру НПФ зобов'язаний звернутись до НКЦПФР із заявою в довільній формі з обов'язковим зазначенням повного найменування юридичної особи та підстав для видачі дубліката (втрата або пошкодження), до якої має бути додане непридатне для користування свідоцтво про включення до реєстру (у разі його пошкодження).
У разі втрати або пошкодження свідоцтва про реєстрацію фінансової установи, виданого недержавному пенсійному фонду Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг / Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, дублікат свідоцтва про реєстрацію фінансової установи видається недержавному пенсійному фонду НКЦПФР за його зверненням.
Заява повинна бути підписана головою ради НПФ або за його дорученням уповноваженою особою та мати дату підписання, із додаванням копії документа, який підтверджує повноваження такої особи.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/vydacha-nederzhavnomu-pensiinomu-fondu-dublikata-svidotstva-pro-reiestratsiiu-finansovoi-ustanovy/.