Ліцензія на охоронну діяльність
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://my.gov.ua/info/service/bydepartment-1531/2617/details.Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Ліцензія на провадження охоронної діяльності видається у разі відповідності здобувача ліцензії умовам ліцензування. Для отримання ліцензії необхідно подати до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії з відповідним переліком документів.
Документами, що підтверджують відповідність установленим умовам прийняття на роботу та відсутність обмежень стосовно фахівця (фахівців) з організації заходів охорони здобувача ліцензії, є:
- копія документа, який підтверджує його (їх) відповідність кваліфікаційним вимогам, фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів: вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років;
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання.
У період воєнного стану право на провадження охоронної діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до Міністерства внутрішніх справ декларації про провадження господарської діяльності (послуга Подання декларації про провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності у період воєнного стану доступна за посиланням: https://diia.gov.ua/services/yedeklaraciya)»
В умовах воєнного стану суб’єкти господарювання, що здійснюють діяльність у сфері охоронної діяльності набувають право на провадження такої діяльності шляхом подання до Міністерства внутрішніх справ декларації про провадження господарської діяльності (послуга Подання декларації про провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності у період воєнного стану доступна за посиланням: https://bit.ly/3sicwif).