Включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Підставою для взяття на облік в Реєстр осіб, які мають право на пільги, є отримання особами, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до законів України, документів, що підтверджують право на пільги.
Бюджетні установи, казенні підприємства та комунальні некомерційні підприємства, що утворюються в результаті реорганізації державних та комунальних закладів охорони здоров’я: про пільговиків - органам Пенсійного фонду України. Заява із необхідними документами та/або відомостями подається посадовій особі виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка передає їх протягом трьох робочих днів з дати надходження відповідному органу Пенсійного фонду України в електронній формі засобами Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.
Заяви з необхідними документами та/або відомостями для включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про пільговиків приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, які після формування електронної справи у паперовій формі передаються не рідше ніж один раз на два тижні органам Пенсійного фонду України.
У разі коли пільговик із поважних причин (військова служба, хвороба, інвалідність тощо) самостійно не може звернутися до органу Пенсійного фонду України, посадової особи виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, така посадова особа вживає заходів до включення інформації про пільговика до Реєстру осіб, які мають право на пільги, зокрема за зверненням дієздатного повнолітнього члена сім’ї пільговика, на якого поширюються пільги, із поданням останнім документів, які свідчать про неможливість пільговика самостійно звернутися та підтверджують родинний зв’язок із ним.
Якщо під час наповнення Реєстру осіб, які мають право на пільги, використовується інформація з інших баз даних щодо персоніфікованого обліку громадян, до Реєстру включається інформація про пільговика без його особистої участі (за винятком інформації, що міститься у базі персональних даних - Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків).
Електронна інформаційна взаємодія Реєстру осіб, які мають право на пільги, з інформаційно-комунікаційними системами державної форми власності здійснюється безперервно із використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери та/або системи електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів із одночасним накопиченням необхідних даних у Реєстрі осіб, які мають право на пільги.