Тимчасове виключення судна з Суднової книги України з видачею свідоцтва
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Якщо власник українського судна передає судно за бербоут-чартером іноземній фізичній або юридичній особі необхідна згода центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері транспорту на тимчасову втрату права плавання під Державним прапором України.
Заява та додані до неї документи подаються до Морської адміністрації або міжрегіонального територіального органу Морської адміністрації особисто/через уповноважену особу або поштовим відправленням на адресу Морської адміністрації або її територіального органу.
Видача Свідоцтва про тимчасове виключення судна з Суднової книги України здійснюється особисто власнику (судновласнику)/уповноваженій особі або на письмову вимогу власника (судновласника) свідоцтво надсилається йому за адресою, зазначеною у заяві.
Копії документів, що подаються, повинні бути засвідчені нотаріусом або
органом, який здійснив їх оформлення та видачу. Всі документи на іноземній мові повинні мати переклад державною мовою та засвідчені належним чином.