Реєстрація змін до інформації про випуск інвестиційних сертифікатів
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або офіційним каналом зв'язку чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://services.nssmc.gov.ua.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Емітент інвестиційних сертифікатів (інвестиційний фонд) повинен унести зміни та доповнення до інформації про їх випуск у разі зміни даних, зазначених у цій інформації.
Протягом 10 робочих днів після затвердження змін та доповнень до інформації емітент подає до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку такі документи:
1) заяву в довільній формі з обов'язковим зазначенням своєї повної назви, телефону та/або факсу, причини внесення змін;
2) протокол рішення загальних зборів про внесення змін та доповнень до інформації із зазначенням причини внесення змін та текстом змін;
3) текст змін та доповнень до інформації про випуск інвестиційних сертифікатів, затверджений загальними зборами товариства. В разі, якщо зміни стосуються змісту інвестиційної декларації, вони погоджуються із членами спостережної ради;
4) засвідчені уповноваженою особою емітента копії змін до установчих документів у разі внесення змін до установчих документів;
5) засвідчені уповноваженою особою емітента копії (оригінали) угод з інвестиційним керуючим, депозитарієм, аудитором (аудиторською фірмою) або генеральної угоди із зберігачем у разі зміни інвестиційного керуючого, депозитарія, аудитора (аудиторської фірми) або зберігача;
6) платіжний документ із зазначенням повного і скороченого найменування інвестиційного фонду, що підтверджує внесення плати за реєстрацію змін до інформації про випуск інвестиційних сертифікатів інвестиційного фонду, з відміткою банку про його прийняття.
Емітент інвестиційних сертифікатів (інвестиційна компанія) повинен унести зміни та доповнення до інформації про їх випуск у разі зміни даних, зазначених у цій інформації.
Протягом 10 робочих днів після затвердження змін та доповнень до інформації емітент подає до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку такі документи:
1) заяву в довільній формі з обов'язковим зазначенням своєї повної назви, телефону та/або факсу, причини внесення змін;
2) протокол рішення загальних зборів про внесення змін та доповнень до інформації, із зазначенням причини внесення змін та текстом змін;
3) текст змін та доповнень до інформації про випуск інвестиційних сертифікатів, затверджений загальними зборами товариства. У разі, якщо зміни стосуються змісту інвестиційної декларації, вони погоджуються із членами спостережної ради інвестиційної компанії;
4) засвідчені уповноваженою особою емітента копії змін до установчих документів у разі внесення змін до установчих документів;
5) засвідчені уповноваженою особою емітента копії (оригінали) угод з депозитарієм, аудитором (аудиторською фірмою) або генеральної угоди із зберігачем у разі зміни депозитарія, аудитора (аудиторської фірми) або зберігача;
6) платіжний документ із зазначенням повного і скороченого найменування взаємного фонду інвестиційної компанії, що підтверджує внесення плати за реєстрацію змін до інформації про випуск інвестиційних сертифікатів взаємного фонду інвестиційної компанії, з відміткою банку про його прийняття.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/restratsya-zmn-do-nformats-pro-vipusk-nvestitsynih-sertifkatv-nvestitsynih-fondv-ta-vzam/ .