Реєстрація Правил Центрального депозитарію цінних паперів (змін до Правил)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Правила ЦД повинні визначати загальний порядок надання Центральним депозитарієм послуг, пов'язаних із провадженням ним депозитарної діяльності Центрального депозитарію, та містити порядок:
зберігання глобальних сертифікатів та тимчасових глобальних сертифікатів випусків цінних паперів, віднесених до компетенції Центрального депозитарію;
зарахування цінних паперів, віднесених до компетенції Центрального депозитарію, у систему депозитарного обліку, їх обліку та зберігання, а також порядок списання цінних паперів у зв'язку з їх погашенням та/або анулюванням;
проведення депозитарних операцій у системі депозитарного обліку;
ведення обліку зобов'язань емітента за цінними паперами власних випусків цінних паперів, віднесених до компетенції Центрального депозитарію, стосовно кожного випуску цінних паперів;
складення реєстрів власників іменних цінних паперів, віднесених до компетенції Центрального депозитарію;
відкриття та ведення рахунків у цінних паперах емітентів, Національного банку України, депозитарних установ, депозитаріїв-кореспондентів, клірингових установ та Розрахункового центру;
зберігання інформації про осіб, визначених для надання емітенту реєстру власників іменних цінних паперів;
ведення рахунка в цінних паперах депозитарної установи, що припинила свою депозитарну діяльність або якій анульовано відповідну ліцензію за правопорушення на ринках капіталу чи в іншому визначеному Комісією випадку, а також відповідальне зберігання документів, баз даних, копій баз даних, архівів баз даних депозитарної установи, інформації про тих її депонентів, що в установленому порядку не закрили свої рахунки в цінних паперах, та цінних паперів, які обліковувалися на їх рахунках, та подання інформації про стан таких рахунків згідно із законодавством;
здійснення контролю в межах за клієнтами в частині провадження ними депозитарної діяльності депозитарної установи.
Для реєстрації змін до Правил ЦД подаються такі документи:
заява про реєстрацію змін до Правил Центрального депозитарію;
належним чином засвідчена копія протоколу засідання наглядової ради Центрального депозитарію, на якому затверджено зміни до Правил ЦД;
зміни до Правил ЦД;
порівняльна таблиця старої та нової редакцій Правил ЦД, до яких вносяться зміни.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням:
https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/restratsya-pravil-zmn-do-pravil-tsentralynogo-depozitaryu-tsnnih-paperv/.