Реєстрація користувачів електронних послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/templates/profile.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється за зверненням фізичної особи, в тому числі особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, та фізичної особи - підприємця або її представника, повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку.
Така реєстрація здійснюється на підставі заяв встановленого зразка, поданих до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника.
Під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного цифрового підпису.
Для реєстрації фізичних осіб, у тому числі осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та фізичних осіб - підприємців, як користувачів електронних послуг веб-порталу вказуються:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- номер облікової картки застрахованої особи та/або номер пенсійного посвідчення;
- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - для фізичних осіб - підприємців;
- номер мобільного телефону для відправлення СМС-повідомлень (за бажанням).
Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг веб-порталу обов'язково вказуються:
- повне найменування юридичної особи (страхувальника);
- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- код за ЄДРПОУ.