Реєстрація інвестиційної декларації недержавного пенсійного фонду
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Інвестиційна декларація повинна відповідати вимогам Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення» та Положення 606.
Підготовка інвестиційної декларації здійснюється виключно членом (членами) ради НПФ, який (які) професійно підготовлений (підготовлені) до роботи у сфері інвестиційної діяльності.
Член ради НПФ вважається професійно підготовленим до роботи у сфері інвестиційної діяльності, якщо він має чинне кваліфікаційне посвідчення фахівця з питань фондового ринку за напрямом кваліфікації: діяльність з управління активами інституційних інвесторів (управління активами) та досвід роботи в компанії (компаніях), яка (які) здійснює (здійснюють) діяльність з управління активами інституційних інвесторів (діяльність з управління активами) не менш ніж три роки.
У разі відсутності у складі ради НПФ особи (осіб), який (які) професійно підготовлений (підготовлені) до роботи у сфері інвестиційної діяльності, рада НПФ зобов'язана залучити до підготовки інвестиційної декларації консультанта (консультантів) з інвестиційних питань. Оплата послуг консультанта (консультантів) з інвестиційних питань здійснюється за рахунок засновника (засновників) НПФ.
В інвестиційній декларації обов'язково зазначаються повне найменування НПФ, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, код LEI (за наявності), реєстраційні коди НПФ за Державним реєстром фінансових установ і реєстром недержавних пенсійних фондів та дата внесення НПФ до відповідних реєстрів.
Інвестиційна декларація повинна містити такі положення:
мета інвестування пенсійних активів;
основні напрями інвестування пенсійних активів;
обмеження інвестиційної діяльності з пенсійними активами;
порядок розподілу активів між особами, що надають послуги з управління активами НПФ (у випадку укладення договору про управління активами НПФ більше ніж з однією такою особою);
управління ризиками, пов'язаними з інвестуванням;
порядок здійснення контролю за інвестуванням пенсійних активів.
Інвестиційна декларація може містити інші положення, що не суперечать законодавству.
Заява про реєстрацію інвестиційної декларації (змін до інвестиційної декларації) та документи, що додаються до неї, складаються державною мовою, підписуються головою ради НПФ або за його дорученням уповноваженою особою з числа членів ради НПФ та містять дату підписання.
Інвестиційна декларація засвідчується підписом голови ради НПФ або за його дорученням уповноваженою особою з числа членів ради НПФ.
Інвестиційна декларація на титульному аркуші повинна містити інформацію про дату і номер протоколу засідання ради НПФ, на якому було прийнято рішення про затвердження інвестиційної декларація.
Оригінали електронних документів, що надходять офіційним каналом зв'язку, мають відповідати вимогам статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Документи, що мають більше одного аркуша, у випадку їх подання в паперовій формі, мають бути прошиті, усі аркуші повинні бути пронумеровані.
У випадку подання документів представником ради НПФ особисто, опис (перелік) документів складається у двох примірниках, один з яких повертається представнику ради НПФ з відміткою про дату надходження документів до НКЦПФР.
У випадку направлення документів поштовим відправлення датою подання документів вважається дата відправлення, зазначена на штемпелі поштового відділення відправника.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3H57P05