Одноразова грошова допомога у разі інвалідності волонтера
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Одноразова грошова допомога виплачується у разі:
встановлення інвалідності - з дати, що зазначена у витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або довідці медико-соціальної експертної комісії.
У разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) одноразова грошова допомога виплачується волонтеру залежно від групи інвалідності у розмірі:
250 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, - особам з інвалідністю I групи;
200 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, - особам з інвалідністю II групи;
150 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, - особам з інвалідністю III групи.
Розмір одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) визначається виходячи з прожиткового мінімуму, чинного на дату встановлення інвалідності.
У разі зміни групи або причини інвалідності після первинного її установлення розмір призначеної одноразової грошової допомоги у зв’язку із зазначеними змінами не переглядається.
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється в порядку черговості відповідно до дати подання документів.
Заява разом із доданими до неї копіями документів подається особисто з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника, або через законного представника чи уповноважену особу:
1) до ЦНАП незалежно від задекларованого/зареєстрованого місця проживання.
2) до Міністерства у справах ветеранів України, у тому числі поштою, на адресу: вулиця Хрещатик, буд. 34, м. Київ, 01001.