Грошова компенсація замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника письмово або усно, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи здійснюється у разі перебування на обліку осіб, які подали заяви про отримання грошової компенсації замість путівки.
Для виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи подаються документи:
1) для забезпечення громадянина, віднесеного до категорії 1:
довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 070/о;
копію посвідчення громадянина, віднесеного до категорії 1 (із вкладкою);
копію паспорта.
У разі подання заяви за місцем проживання, відмінним від зареєстрованого, громадянин (крім осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території України чи районів проведення антитерористичної операції) додатково подає видану органом соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання довідку про те, що громадянин, віднесений до категорії 1, не перебуває на обліку для забезпечення путівкою;
2) для забезпечення дитини з інвалідністю та одного із батьків або особи, яка їх замінює:
довідку для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 070/о;
копію посвідчення дитини з інвалідністю (із вкладкою);
копію посвідчення громадянина, віднесеного до категорії 1 (із вкладкою), у разі наявності такого у одного з батьків дитини з інвалідністю або особи, яка їх замінює;
копію свідоцтва про народження або копію паспорта дитини з інвалідністю;
копію паспорта одного з батьків дитини з інвалідністю або особи, яка їх замінює;
довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб.
У разі подання заяви за місцем проживання дитини з інвалідністю (крім дітей, які переселилися з тимчасово окупованої території України чи районів проведення антитерористичної операції), відмінним від зареєстрованого, одним із батьків дитини з інвалідністю або особою, яка їх замінює, додатково подається довідка органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання дитини з інвалідністю про те, що вона не перебуває на обліку для забезпечення путівкою.
Під час подання копій документів, необхідних для отримання послуги, пред’являються оригінали зазначених документів.
Орган соціального захисту населення укладає договір із закладом та громадянином, віднесеним до категорії 1, батьками дитини з інвалідністю або особами, які їх замінюють, про виплату компенсації вартості путівки шляхом надання грошової допомоги у розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*
До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення компенсації, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.