Погодження статуту фондової біржі (змін до нього)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://www.nssmc.gov.ua/activity/insha-diialnist/informatsiini-tekhnolohii/#tab-5.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Документи ліцензіат надає до НКЦПФР офіційним каналом зв'язку (admittance@nssmc.gov.ua) в електронній формі з використанням електронного підпису чи печатки, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа відповідно до вимог законодавства про електронний документообіг та електронні довірчі послуги, або особисто, або надсилає поштою на адресу НКЦПФР: 01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8,
корпус 30, (рекомендованим листом).
Документи, передбачені цим розділом, подаються до НКЦПФР українською мовою, із супровідним листом, засвідченим підписом керівника, у якому необхідно обов'язково зазначити дату і номер рішення про видачу ліцензії на провадження діяльності з організації торгівлі продукцією.
При наданні документів особисто або поштою, у документах, що надаються згідно з цим розділом та мають більше одного аркуша, усі аркуші повинні бути пронумеровані, прошиті та засвідчені в установленому порядку.
У разі якщо документи підписані не керівником ліцензіата, а виконувачем його обов'язків (крім випадків, установлених законами), ліцензіат повинен надати документ, який підтверджує повноваження цієї особи.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/pogodzhennya-statutu-zmn-do-statutu-fondovo-brzh/