Погодження статуту недержавного пенсійного фонду
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, офіційним каналом зв'язку чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://services.nssmc.gov.ua.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для реєстрації змін до інвестиційної декларації недержавного пенсійного фонду (далі – НПФ) до НКЦПФР подаються:
заява про реєстрацію інвестиційної декларації (змін до інвестиційної декларації) (додаток);
опис (перелік) документів, у якому зазначається кількість аркушів кожного із поданих документів;
копія протоколу засідання ради НПФ або витяг з протоколу засідання ради НПФ, на якому прийнято рішення про затвердження змін до інвестиційної декларації НПФ (далі – інвестиційна декларація), із зазначенням підстави (підстав) внесення змін до інвестиційної декларації. У протоколі (витязі з протоколу) обов'язково зазначаються відомості про члена (членів) ради НПФ який (які) розробив (розробили) зміни до інвестиційної декларації із підтвердженням його (їх) професійної підготовки. У випадку залучення для розробки змін до інвестиційної декларації інвестиційного консультанта, ця інформація також вказується у протокол (витязі з протоколу);
зміни до інвестиційної декларації;
копія доручення голови ради НПФ на право підпису уповноваженій особі з числа членів ради НПФ у випадку, якщо заява про реєстрацію інвестиційної декларації (змін до інвестиційної декларації) та документи, що додаються до неї, підписані уповноваженою особою з числа членів ради НПФ;
платіжний документ, що підтверджує внесення засновником(ами) плати за реєстрацію змін до інвестиційної декларації НПФ.
Зміни до інвестиційної декларації повинні відповідати вимогам Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення» (далі - Закон) та Положення.
Підготовка змін до інвестиційної декларації здійснюється виключно членом (членами) ради НПФ, який (які) професійно підготовлений (підготовлені) до роботи у сфері інвестиційної діяльності.
Член ради НПФ вважається професійно підготовленим до роботи у сфері інвестиційної діяльності, якщо він має чинне кваліфікаційне посвідчення фахівця з питань фондового ринку за напрямом кваліфікації: діяльність з управління активами інституційних інвесторів (управління активами) та досвід роботи в компанії (компаніях), яка (які) здійснює (здійснюють) діяльність з управління активами інституційних інвесторів (діяльність з управління активами) не менш ніж три роки.
У разі відсутності у складі ради НПФ особи (осіб), який (які) професійно підготовлений (підготовлені) до роботи у сфері інвестиційної діяльності, рада НПФ зобов'язана залучити до підготовки змін до інвестиційної декларації консультанта (консультантів) з інвестиційних питань. Оплата послуг консультанта (консультантів) з інвестиційних питань здійснюється за рахунок засновника (засновників) НПФ.
Зміни до інвестиційної декларації оформлюються окремим додатком до неї або шляхом викладення інвестиційної декларації в новій редакції. У разі внесення змін до інвестиційної декларації у вигляді окремого додатка, на титульній сторінці додатка робиться відмітка (напис) про те, що зазначений документ є невід'ємною частиною інвестиційної декларації.
В інвестиційній декларації обов'язково зазначаються повне найменування НПФ, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код LEI (за наявності).
Інвестиційна декларація повинна містити такі положення:
мета інвестування пенсійних активів;
основні напрями інвестування пенсійних активів;
обмеження інвестиційної діяльності з пенсійними активами;
порядок розподілу активів між особами, що надають послуги з управління активами НПФ (у випадку укладення договору про управління активами НПФ більше ніж з однією такою особою);
управління ризиками, пов'язаними з інвестуванням;
порядок здійснення контролю за інвестуванням пенсійних активів.
Інвестиційна декларація може містити інші положення, що не суперечать законодавству.
Заява про реєстрацію інвестиційної декларації (змін до інвестиційної декларації) та документи, що додаються до неї, складаються державною мовою.
Заява про реєстрацію інвестиційної декларації (змін до інвестиційної декларації) та зміни до інвестиційної декларації складаються в електронній формі із застосуванням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, голови ради НПФ або за його дорученням уповноваженої особи з числа членів ради НПФ.
Зміни до інвестиційної декларації на титульному аркуші повинні містити інформацію про дату і номер протоколу засідання ради НПФ, на якому було прийнято рішення про затвердження змін до інвестиційної декларації.
Подання заявником до НКЦПФР та відправлення НКЦПФР заявнику документів, передбачених Положенням, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв'язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог цього документа.
У пакеті документів, подання яких передбачено Положенням до НКЦПФР, кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) або Rich Text Format - RTF, або Word (.doc) чи Word (.docx) вид якого обирається заявником самостійно, із застосуванням електронного підпису голови ради НПФ або за його дорученням уповноваженої особи з числа членів ради НПФ, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, на кожному окремому електронному документі.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3Eqg7Os .