Погодження членів ради недержавного пенсійного фонду
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для погодження кандидатури члена (кандидатур членів) ради НПФ у разі утворення ради НПФ, зміни у її складі (обрання нового (нових) члена (членів) ради НПФ) або переобрання члена (членів) ради НПФ на наступний строк до або після закінчення строку його (їх) повноважень уповноважена особа засновників (засновника) НПФ подає до НКЦПФР такі документи:
1) подання на погодження кандидатур осіб, делегованих до ради НПФ (додаток 2 до Порядку 632);
2) копію протоколу зборів засновників (рішення уповноваженого органу одноосібного засновника - юридичної особи (одноосібного засновника - фізичної особи)) НПФ, оформленого відповідно до пункту 7 Порядку 632;
3) документи щодо кожного члена ради НПФ:
анкету члена ради НПФ (додаток 3 до Порядку 632);
копії сторінок паспорта або документа, що його замінює у формі книжечки, які посвідчують особу і підтверджують громадянство, та містять інформацію щодо прізвища, ім'я, по батькові (у разі наявності), серію (у разі наявності) і номер паспорта (документа, що його замінює), дату видачі та найменування органу, що його видав, або копії лицьового та зворотного боків паспорта у формі пластикової картки типу
ID-1, або копії e-паспорта, засвідчені підписом фізичної особи;
копії першої сторінки та сторінок трудової книжки з інформацією про трудову діяльність за останні сім років, засвідчені підписом керівника юридичної особи, де працює член ради НПФ, або витяг із трудової книжки про трудову діяльність за останні сім років, засвідчений у встановленому законодавством порядку, або дані з реєстру застрахованих осіб про трудову діяльність особи (електронної трудової книжки), або засвідчені в установленому законодавством порядку копії інших документів, які підтверджують інформацію про трудову діяльність та досвід роботи за останні сім років. До таких документів відносяться, зокрема, рішення зборів засновників (одноосібного засновника) про затвердження представника членом ради іншого НПФ або рішення уповноваженого державного органу про погодження кандидатури до складу ради НПФ, якщо досвід роботи кандидата полягає у виконанні функцій члена ради НПФ; договір доручення з адміністратором НПФ про надання агентських послуг та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує статус кандидатури члена ради НПФ як фізичної особи - підприємця з надання послуг у сфері недержавного пенсійного забезпечення, тощо. Зазначені документи повинні містити інформацію про діяльність члена ради НПФ щодо необхідного досвіду роботи, зазначеного у пункті 23 Порядку 632;
копію документа (документів) про вищу освіту (за наявністю);
копію сертифікату (сертифікатів) або інших документів, що підтверджують оцінку кваліфікації (за наявністю);
4) інформацію про рівень управлінської компетенції ради НПФ (додаток 4) до Порядку 632;
5) платіжний документ, що підтверджує внесення засновником(ами) плати за погодження кандидатур осіб, делегованих до ради НПФ.
Документи, визначені у підпункті 3 пункту 10 Порядку 632, подаються для погодження кандидатури члена (кандидатур членів) ради НПФ, який (які) вперше подається (подаються) на погодження, а також щодо того (тих) члена (членів) ради НПФ, який (які) повторно подається (подаються) для погодження до або після закінчення строку його (їх) повноважень, якщо такі документи при його (їх) погодженні не надавались, або в документах, що надавались до НКЦПФР раніше для погодження відповідно до цього пункту відбулись зміни (з урахуванням вимог пункту 24 Порядку 632).
Інформація про рівень управлінської компетенції ради НПФ (додаток 4 до Порядку 632) надається щодо всіх членів ради НПФ незалежно від кількості членів ради НПФ, кандидатури яких подаються на погодження до НКЦПФР.
Документи подаються до НКЦПФР за описом (переліком) документів.
В описі (переліку) документів зазначається, який документ, що додається до відповідного повідомлення, містить конфіденційну інформацію (в разі наявності такого документа) та кількість аркушів кожного із поданих документів.
У випадку подання документів уповноваженою особою засновників (засновника) НПФ особисто опис (перелік) документів складається у двох примірниках, один з яких повертається уповноваженій особі засновників (засновника) НПФ з відміткою про дату надходження документів до НКЦПФР.
У випадку, якщо документи складені в електронній формі вони підписуються з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа відповідно до вимог законодавства про електронний документообіг та електронні довірчі послуги.
Подання на погодження кандидатури особи (кандидатур осіб), делегованої (делегованих) до ради НПФ (далі - подання), або повідомлення про зміни у складі ради НПФ підписується уповноваженою особою засновників (засновника) НПФ.
Документи у паперовій формі, що мають більше одного аркуша, мають бути окремо прошиті, усі аркуші повинні бути пронумеровані.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/32weLom .