Свідоцтва про нанесення на судно постійного маркування розпізнавального номера
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Заява та додані до неї документи подаються до Морської адміністрації або міжрегіонального територіального органу Морської адміністрації особисто/через уповноважену особу або поштовим відправленням на адресу Морської адміністрації. Копії документів, що подаються, повинні бути засвідчені нотаріусом або органами, які здійснювали їх оформлення та видачу.
Всі документі на іноземній мові повинні мати переклад державною мовою та засвідчені належним чином.
Повідомлення про відмову у видачі свідоцтва про нанесення на судно постійного маркування розпізнавального номеру надсилається власнику (судновласнику) у письмовій формі упродовж 15 робочих днів з дня реєстрації заяви.
Видача свідоцтва про нанесення на судно постійного маркування розпізнавального номеру здійснюється особисто власнику (судновласнику)/уповноваженій особі або на письмову вимогу власника (судновласника) свідоцтво надсилається йому за адресою, зазначеною у заяві.