Обмін посвідчення особи моряка
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Обмін посвідчення особи моряка здійснюються за заявами-анкетами осіб, визначених пунктом 1 Порядку оформлення, видачі, обміну, вилучення, повернення державі та знищення посвідчення особи моряка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 № 441 (із змінами).
Посвідчення особи моряка є документом, що посвідчує особу, оформляється і видається громадянину України, який може обіймати будь-яку посаду на борту судна (крім військового судна) або працевлаштований на будь-яку посаду на борту судна (крім військового судна), зареєстрованого в Україні чи в інших державах.
Посвідчення може бути видано також будь-якій особі, яка звернулася за посвідченням та працює на борту судна, зареєстрованого в Україні, або яка перебуває на обліку осіб, які шукають роботу, в центрі зайнятості та може обіймати будь-яку посаду на борту судна (крім військового судна).
Посвідчення дає право його власнику на виїзд з України і в’їзд в Україну на судні, членом екіпажу якого він є, а також на виїзд з України і в’їзд в Україну в індивідуальному порядку під час прямування чи переходу на інше судно, списання із судна.
Обмін посвідчення особи моряка проводиться у разі:
зміни інформації, внесеної до посвідчення;
виявлення помилки в інформації, внесеній до посвідчення;
закінчення строку дії посвідчення;
непридатності посвідчення для подальшого використання
Залишення заяви-анкети без руху, у разі подання заяви-анкети на території України:
У разі коли подані документи не відповідають вимогам, встановленим законодавством, заявнику протягом трьох робочих днів з дня реєстрації заяви-анкети уповноваженою особою надсилається повідомлення про залишення заяви-анкети без руху.
Повідомлення про залишення заяви-анкети без руху має містити інформацію про виявлені недоліки, спосіб та строки для їх усунення, що не перевищують семи робочих днів з дня реєстрації заяви-анкети, а також порядок оскарження рішення про залишення заяви-анкети без руху.
За клопотанням заявника уповноважена особа продовжує строк усунення виявлених недоліків, але не більше ніж на сім робочих днів з дня закінчення строку для усунення недоліків, визначеного цим пунктом.
Залишення заяви-анкети без руху, у разі подання заяви-анкети за межами України:
У разі коли заявником не надано всіх документів, необхідних для оформлення, видачі посвідчення особи моряка, уповноважена особа протягом двох робочих днів з дня отримання заяви-анкети від посадової особи відокремленого підрозділу державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту», який розміщений за межами України, надсилає заявникові повідомлення про залишення заяви-анкети без руху за допомогою засобів електронних комунікацій або засобами поштового зв’язку, зазначеними заявником у заяві-анкеті. У повідомленні про залишення заяви-анкети без руху зазначається вичерпний перелік підстав для залишення такої заяви без руху, спосіб і строк усунення недоліків, який не може перевищувати семи робочих днів з дня отримання заявником такого повідомлення, порядок і строки оскарження повідомлення про залишення заяви-анкети без руху.
За клопотанням заявника уповноважена особа продовжує строк для усунення виявлених недоліків, але не більше ніж на сім робочих днів з дня закінчення строку для усунення недоліків, зазначеного в повідомленні.
Відмова у прийнятті заяви до розгляду (у разі подання заяви-анкети за межами України):
Підстави для відмови у прийнятті заяви-анкети визначені статтею 45 Закону України «Про адміністративну процедуру», а саме:
1) анонімна заява (заява, із змісту якої неможливо встановити особу заявника);
2) повторна заява (заява, подана до того самого адміністративного органу тим самим заявником з того самого питання), за умови що попередня заява була вирішена по суті, крім випадку зміни істотних для вирішення справи обставин (умов);
3) заява, в якій порушено питання, яке станом на день подання заяви до адміністративного органу розглядається судом або щодо якого ухвалено судове рішення про відмову в задоволенні вимог заявника, крім випадків зміни істотних для вирішення справи обставин (умов);
4) заява, що стосується суспільних відносин, на які не поширюється дія цього Закону;
5) заява, в якій не викладено зміст вимоги заявника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;
6) заява, що містить заклики, спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення.
Способи отримання відповіді (результату):
Посвідчення особи моряка видається особисто особі, що підтверджується її підписом у заяві-анкеті.
Видача посвідчення особи моряка здійснюється за місцем подання заяви-анкети.
Послугу можна отримати:
Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрація судноплавства)
01135, м. Київ, просп. Берестейський, 14
Київський сервісний центр морського та річкового транспорту державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту»
03110, м. Київ, вул. Преображенська, 23
Одеський сервісний центр морського та річкового транспорту державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового
транспорту»
65031, м. Одеса, вул. М. Грушевського, 39-Є
Ізмаїльський сервісний центр морського та річкового транспорту державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту»
68600, м. Ізмаїл, вул. Свято-Нікольська, 50
Відокремлений підрозділ державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» в Республіці Польщі
Республіка Польща, Варшава, вул. Ягеллонська буд. 32, офіс 30
Інформація щодо режиму роботи:
Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрація судноплавства)
Пн−Чт з 9:00 до 18:00
Пт з 9:00 до 16:45
Обідня перерва: з 13:00 до 13:45
Вихідні: Сб, Нд
Державне підприємство «Сервісний центр морського та річкового транспорту» (Моррічсервіс)
Пн−Пт з 9:30 до 17:30
Вихідні: Сб, Нд
Відокремлений підрозділ державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» в Республіці Польщі
Пн−Пт з 10:00 до 17:30
Обідня перерва: з 13:00 до 13:30
Телефон / факс (довідки), адреса електронної пошти та вебсайт:
Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрація судноплавства)
(0800) 21-33-33
office@marad.gov.ua
https://marad.gov.ua/ua
Київський сервісний центр морського та річкового транспорту державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту»
38 067 443-51-75
38 044 294-62-42
info_kyiv@marad.gov.ua
https://morrichservice.marad.gov.ua/ua
Одеський сервісний центр морського та річкового транспорту державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового
транспорту»
38 067 177-36-78
38 048 752-82-98
38 048 752-82-97
info_odesa@marad.gov.ua
https://morrichservice.marad.gov.ua/ua
Ізмаїльський сервісний центр морського та річкового транспорту державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту»
38 067 788-44-07
38 048 412-52-44
info_izmail@marad.gov.ua
https://morrichservice.marad.gov.ua/ua
Відокремлений підрозділ державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» в Республіці Польщі
38 050 396-77-85