Витяг з реєстру платників ПДВ
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet.tax.gov.ua/login.Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Витяг з реєстру платників ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно за запитом платника ПДВ.
Такий витяг діє до внесення змін до реєстру платників ПДВ.
У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у реєстрі платників ПДВ (індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер платника податків), а також вказується спосіб отримання витягу з реєстру (поштою або безпосередньо в контролюючому органі).
Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково повинен бути підписаний заявником із зазначенням дати.
Платники ПДВ можуть подати запит засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Якщо особа подала запит в електронному вигляді, то Державна податкова служба України протягом 2 робочих днів від дати надходження такого запиту надсилає витяг на адресу електронної пошти платника ПДВ, з якої надійшов запит.