Надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення.
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, електронною поштою чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://portal.pfu.gov.ua/.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Документи можливо подати у паперовій формі:
У паперовій формі при особистому зверненні до сервісних центрів Головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві, центрів надання адміністративних послуг, уповноважених банків.
В електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України, за допомогою засобів Соціального вебпорталу електронних послуг Мінсоцполітики (за технічної можливості) з накладенням наймачем та наймодавцем кваліфікованих електронних підписів або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті 5 електронного підпису, або підтверджені іншими засобами електронної ідентифікації, які дають змогу встановити особу.
Орган Пенсійного фонду України інформує наймача та наймодавця про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дати його прийняття шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 4 до Порядку № 1225 з використанням засобів поштового / електронного зв’язку, зазначених у заяві та договорі найму.
При цьому орган Пенсійного фонду України самостійно вибирає форму повідомлення (паперову чи електронну (за наявності адреси електронної пошти) та спосіб повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв’язок, смс-повідомлення, електронні засоби зв’язку, електронна пошта (за наявності), вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України).
Якщо заява та договір найму надійшли до органу Пенсійного фонду України від центрів надання адміністративних послуг, уповноважених банків, про прийняте рішення орган Пенсійного фонду України інформує відповідний центр адміністративних послуг, уповноважений банк, який інформує про це рішення наймача та наймодавця у визначений ними спосіб.
У разі прийняття рішення про повернення документів для виправлення виявлених помилок або про відмову в призначенні субсидії на найм житлового приміщення орган Пенсійного фонду України повідомляє центру адміністративних послуг, уповноваженому банку, наймачу та/або наймодавцю про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дати його прийняття із зазначенням причин відмови або порядку виправлення помилок, а також про порядок оскарження прийнятого рішення.
У період воєнного стану в Україні органи Пенсійного фонду України можуть повідомляти наймачу, наймодавцю про прийняте рішення в телефонному режимі з внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників.