єПідтримка/ Допомога у 6500 гривень /Виплата внаслідок війни
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто.Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Допомога надається отримувачу допомоги за його бажанням одноразово у розмірі 6500 гривень. Останнім днем подання запитів (заявок) для отримання допомоги в рамках Програми “єПідтримка” є 31 березня 2022 року.
Допомога надається застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, та фізичним особам — підприємцям, страхувальники яких одночасно відповідають таким ознакам:
перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням ДСНС;
подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;
не є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного страхування.
Така послуга працюватиме у Чернігівській, Сумській, Харківській, Херсонській, Миколаївській, Запорізькій, Донецькій, Луганській, Житомирській, Одеській, Волинській, Дніпропетровській, Київській областях та в м. Київ.
Для отримання допомоги отримувачу допомоги необхідно:
- встановити мобільний додаток Порталу Дія на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;
- обрати у мобільному додатку Порталу Дія послугу "єПідтримка";
-відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги в одному з банків України, з яким Мінцифри укладено відповідний договір інформаційної взаємодії;
- надати згоду на обробку персональних даних відповідно до закону.
При поданні запит містить такі дані:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
дата народження;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (за наявності);
номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги.
Отримувачу допомоги автоматично надходить повідомлення засобами мобільного додатку Порталу Дія про результати обробки інформації для отримання допомоги.
Зазначені вимоги не поширюються на отримувачів допомоги, які отримали допомогу у розмірі 1000 гривень та подали заяву на отримання допомоги у розмірі 6500 гривень.