Дотація за утримання кіз та овець

Ідентифікатор послуги
02507
Строк
60 днів (календарні)
Вартість
Безкоштовно
Повна назва
Дотація за утримання кіз та овець
Інформація про послугу
Дотація за утримання кіз та овець надається на безповоротній основі суб’єктам господарювання, які є власниками кіз та овець, за кожну наявну станом на 1 січня поточного року ідентифіковану та зареєстровану в установленому порядку кізочку, козематку, ярку, вівцематку. Надається за умов державного фінансування.

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
Обласні державні адміністрації
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).
Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заявка для отримання дотації за утримання кіз та овець https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0822-21#n75
Довідка про відкриття поточного рахунка, видану банком
Копії реєстраційних свідоцтв овець/кіз, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів - виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин
Копія звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна) станом на 1 січня (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами)
Умови і випадки надання

Дотація за утримання кіз та овець надається на безповоротній основі суб’єктам господарювання, які є власниками кіз та овець, за кожну наявну станом на 1 січня поточного року ідентифіковану та зареєстровану в установленому порядку кізочку, козематку, ярку, вівцематку в розмірі 1000 гривень за одну голову.


Для отримання дотації за утримання кіз та овець суб’єкти господарювання, які є власниками кіз та овець, подають до структурних підрозділів до 1 липня поточного року зазначені документи у Порядку.


Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.


Документи, подані не в повному обсязі, повертаються структурним підрозділом суб’єктам господарювання протягом п’яти робочих днів.


Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.


Дотація за утримання кіз та овець суб’єктам господарювання, які є юридичними особами та власниками кіз та овець, нараховується на ту кількість поголів’я, що зазначена у формі № 24 (річна) та підтверджена Адміністратором Єдиного державного реєстру тварин.


Дотація за утримання кіз та овець суб’єктам господарювання, які є фізичними особами - підприємцями, зокрема сімейними фермерськими господарствами, та власниками кіз та овець, нараховується на ту кількість поголів’я, що зазначена в Єдиному державному реєстрі тварин станом на 1 січня поточного року.


Структурні підрозділи до 1 серпня складають відомість суб’єктів господарювання, які є власниками кіз та овець і мають право на отримання дотації за поголів’я кізочок, козематок, ярок, вівцематок, за формою, встановленою Мінагрополітики, та подають її протягом десяти робочих днів до Мінагрополітики.


Мінагрополітики протягом десяти робочих днів узагальнює дані із зазначених відомостей на отримання дотації за кіз та овець та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між структурними підрозділами пропорційно нарахованим сумам дотації за утримання кіз та овець в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.


На підставі рішення Мінагрополітики про розподіл бюджетних коштів структурні підрозділи здійснюють через банки розподіл бюджетних коштів між суб’єктами господарювання, які є власниками кіз та овець і яким нарахована дотація за утримання кіз та овець, пропорційно нарахованим сумам та подають його органам Казначейства разом із платіжними дорученнями та/або переліком суб’єктів господарювання, які є власниками кіз та овець і яким нарахована дотація за утримання кіз та овець, що містять інформацію, необхідну для перерахування коштів на рахунки, відкриті в банках.


У разі зменшення поголів’я кіз та овець на 1 січня наступного року порівняно з поголів’ям, на яке було отримано дотацію за утримання кіз та овець, бюджетні кошти, отримані суб’єктами господарювання, які є власниками кіз та овець, повертаються до державного бюджету в повному обсязі.

Результат та способи отримання результату
Отримання дотація за утримання кіз та овець
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання
Адміністративний збір
Безоплатно. Структурні підрозділи до 1 серпня складають відомість суб’єктів господарювання, які є власниками кіз та овець і мають право на отримання дотації за поголів’я кізочок, козематок, ярок, вівцематок, за формою, встановленою Мінагрополітики, та подають її протягом десяти робочих днів до Мінагрополітики. Мінагрополітики протягом десяти робочих днів узагальнює дані із зазначених відомостей на отримання дотації за кіз та овець та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між структурними підрозділами пропорційно нарахованим сумам дотації за утримання кіз та овець в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.
Строк надання
60 днів (календарні)
Для юридичних осіб та ФОП
Адміністративний збір
Безоплатне надання

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги
Документи подані не в повному обсязі
Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви: Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Строк для подання позовної заяви: Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви: Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку. Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається: документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону; всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки: У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Часті питання та відповіді

Які причини повернення отриманої дотації від держави?
У разі зменшення поголів’я кіз та овець на 1 січня наступного року порівняно з поголів’ям, на яке було отримано дотацію за утримання кіз та овець, бюджетні кошти, отримані суб’єктами господарювання, які є власниками кіз та овець, повертаються до державного бюджету в повному обсязі.