Державна підтримка виробників картоплі

Ідентифікатор послуги
02505
Строк
50 днів (календарні)
Повна назва
Державна підтримка виробників картоплі
Інформація про послугу
Надання державної підтримки сільськогосподарським товаровиробникам на безповоротній основі в межах бюджетних призначень. Надається за умов державного фінансування

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).
Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Довідка про відкриття поточного рахунка, видана банком
Типова форма № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів”
Копія кошторисної частини проектної документації, засвідчену підписом керівника сільськогосподарського товаровиробника
Довідка, чинна на дату подання заявки, про набуття (підтвердження) статусу платника єдиного податку четвертої групи, видану місцевим контролюючим органом, та розрахунок питомої вартості поставлених сільськогосподарських товарів/послуг, вироблених ним на власних або орендованих основних засобах, який становить не менш як 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених ним за попередній податковий (звітний) рік, а для новоутворених - за попередній податковий звітний період, завірений контролюючим органом за місцем основного податкового обліку сільськогосподарського товаровиробника
Умови і випадки надання

Отримувачами бюджетних коштів є сільськогосподарські товаровиробники - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, основною діяльністю яких є вирощування картоплі та/або виробництво продуктів переробки власно вирощеної картоплі;


Бюджетні кошти спрямовуються на надання державної підтримки сільськогосподарським товаровиробникам на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік для компенсації до 50 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість) нового будівництва холодильників для зберігання власно вирощеної картоплі (картоплесховищ), цехів первинної переробки власно вирощеної картоплі, побудованих і прийнятих в експлуатацію (далі - компенсація нового будівництва об’єктів);


Компенсації нового будівництва об’єктів підлягає вартість об’єктів, введених в експлуатацію з 1 листопада попереднього року по 31 жовтня поточного року;


Компенсації підлягає вартість основних засобів, підтверджена актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів № ОЗ-1, яка передбачена проектно-кошторисною документацією;


У разі введення в експлуатацію придбаних об’єктів незавершеного будівництва компенсації нового будівництва об’єктів підлягає вартість будівництва за вирахуванням вартості придбання об’єкта незавершеного будівництва;


Сільськогосподарські товаровиробники для отримання державної підтримки за напрямом, визначеним пунктом 4 цього Порядку, подають до 10 листопада Мінагрополітики зазначені документи;


Заявки та документи, передбачені пунктом 10 цього Порядку, розглядаються комісією Мінагрополітики і зберігаються протягом трьох років;


Комісія Мінагрополітики проводить до 25 листопада засідання комісії та на підставі поданих документів визначає розмір компенсації нового будівництва об’єктів за кожним сільськогосподарським товаровиробником і приймає рішення про включення його до реєстру сільськогосподарських товаровиробників, яким нараховано бюджетні кошти для надання компенсації нового будівництва об’єктів;


Мінагрополітики затверджує до 15 грудня розподіл бюджетних коштів між сільськогосподарськими товаровиробниками пропорційно нарахованим сумам та спрямовує бюджетні кошти з рахунка, відкритого в органах Казначейства, на поточні рахунки сільськогосподарських товаровиробників, відкриті в банках, на підставі:

розподілу бюджетних коштів;

реєстру сільськогосподарських товаровиробників, яким нараховано бюджетні кошти для надання компенсації нового будівництва об’єктів;


Сільськогосподарський товаровиробник, якому надано державну підтримку для компенсації вартості нового будівництва об’єктів, у разі відчуження або використання протягом перших трьох років не за цільовим призначенням відповідних об’єктів повинен повернути одержані бюджетні кошти в установленому законодавством порядку;


Сільськогосподарський товаровиробник подає щороку до 15 січня протягом трьох років після одержання бюджетних коштів до Мінагрополітики за встановленою формою інформацію про об’єкти, на які було одержано бюджетні кошти.

Результат та способи отримання результату
Отримано державну підтримку для виробників картоплі
Отримати результати надання послуги заявник може особисто, електронною поштою.

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання
Адміністративний збір
Безоплатно. Комісія Мінагрополітики проводить до 25 листопада засідання комісії та на підставі поданих документів визначає розмір компенсації нового будівництва об’єктів за кожним сільськогосподарським товаровиробником і приймає рішення про включення його до реєстру сільськогосподарських товаровиробників, яким нараховано бюджетні кошти для надання компенсації нового будівництва об’єктів.
Строк надання
50 днів (календарні)

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги
Документи подані не в повному обсязі
Заявка подана після закінчення строку подання
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви: Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Строк для подання позовної заяви: Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви: Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку. Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається: документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону; всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки: У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Часті питання та відповіді

Хто є отримувачами бюджетних коштів за цією послугою?
Отримувачами бюджетних коштів є сільськогосподарські товаровиробники - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, основною діяльністю яких є вирощування картоплі та/або виробництво продуктів переробки власно вирощеної картоплі, які: не мають відкритих проваджень у справі про банкрутство, та/або яких не визнано банкрутами, та/або які не перебувають на стадії ліквідації; не мають на 1 число місяця, в якому приймається рішення про включення до реєстру сільськогосподарських товаровиробників, яким нараховано бюджетні кошти для надання компенсації нового будівництва об’єктів, прострочену більш як шість місяців заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС; не віднесені до юридичних осіб, до яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, введеними в дію Указом Президента України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України “Про санкції”.

Нормативна база

Нормативні документи, що регулюють надання послуги: