єВідновлення
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто письмово або усно чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://diia.gov.ua/services/broniuvannia-koshtiv-za-zhytlovym-sertyfikatom.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для отримання послуги офлайн можна звернутися до ЦНАПу або нотаріуса. Для цього вам знадобляться:
РНОКПП та паспорт;
попередньо подана заява на отримання компенсації за знищене майно за якою особі було призначено житловий сертифікат як вид компенсації.
У разі необхідності заява може бути подана законним представником власника сертифіката або представником за довіреністю.
Після бронювання коштів за житловим сертифікатом у вас буде 30 днів на пошук житла та оформлення договору купівлі-продажу.
Житловий сертифікат на придбання житла містить таку інформацію:
1) відомості про отримувача компенсації;
2) наявність/відсутність пріоритетного права на отримання компенсації, визначеного статтею 9 Закону;
3) розмір компенсації, зазначений у рішенні Комісії;
4) реєстраційний номер житлового сертифіката в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна;
5) відомості про рішення Комісії та виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, військової адміністрації населеного пункту або військово-цивільної адміністрації населеного пункту, на підставі яких видано житловий сертифікат;
6) відомості про знищений об’єкт нерухомого майна, за який надається компенсація.Після вибору житла, яке отримувач компенсації має намір придбати з використанням житлового сертифіката, отримувач компенсації подає до виконавця програми звернення про фінансування придбання житла у розмірі, визначеному в житловому сертифікаті, за вибором: через нотаріуса, центр надання адміністративних послуг, органи соціального захисту населення, засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
У разі наявності в одного з отримувачів компенсації кількох житлових сертифікатів такий отримувач може подати одне звернення про фінансування придбання житла на загальну суму компенсації, визначену в усіх сертифікатах.
Звернення про фінансування придбання житла може бути подано отримувачами компенсації, яким належать різні житлові сертифікати на загальну суму компенсації, визначену в них, та із зазначенням у зверненні відомостей щодо сертифікатів (з моменту реалізації технічної можливості засобів Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
У зверненні про фінансування придбання житла зазначаються такі відомості:
відомості щодо житлового сертифіката/сертифікатів (номер та дата, сума компенсації);
інформація щодо засобів зв’язку з отримувачем компенсації (номер телефону, поштова адреса, електронна адреса);
відомості про отримувача компенсації, який подає звернення: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).