Анулювання права на проведення повірки засобів вимірювальної техніки
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Орган з уповноваження (Мінекономіки) видає наказ про анулювання свідоцтва про уповноваження у разі, якщо:
- уповноважена організація за власним бажанням звернулася із заявою про анулювання свідоцтва про уповноваження;
- уповноважену організацію припинено шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення або ліквідації.
Заява про анулювання свідоцтва про уповноваження подається керівником уповноваженої організації особисто або через уповноважену ним особу у паперовій формі або надсилається поштою, або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника уповноваженої організації з урахуванням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг до Мінекономіки у довільній формі із зазначенням підстав для анулювання.
На час воєнного стану в Україні строк надання адміністративної послуги зупиняється та поновлюється у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України.