Анулювання ліцензії на діяльність на фондовому ринку (ринку цінних паперів)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, офіційним каналом зв'язку.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для припинення дії ліцензії за власною ініціативою ліцензіат надає офіційним каналом зв’язку засобами інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі комплексної інформаційної системи НКЦПФР (КІС) з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
До заяви про припинення дії ліцензії, яка надається згідно з пунктом 2 розділу V Порядку, додаються такі документи:
1) рішення уповноваженого органу ліцензіата про припинення провадження певного виду професійної діяльності на ринках капіталу та/або припинення ліцензіата (шляхом злиття, приєднання, поділу) або ліквідації (рішення про припинення діяльності);
2) висновок саморегулівної організації за відповідним видом професійної діяльності (за умови реєстрації НКЦПФР об’єднання професійних учасників ринків капіталу як саморегулівної організації за відповідним видом професійної діяльності та за умови, якщо внутрішніми документами такої саморегулівної організації передбачено надання такого висновку), членом якої є ліцензіат, щодо можливості (неможливості) припинення заявником професійної діяльності на ринках капіталу, за винятком випадків припинення зазначеної діяльності за рішенням суду;
для ліцензіатів, які здійснюють професійну діяльність на ринках капіталу - діяльність з управління активами інституційних інвесторів (діяльність з управління активами):
довідку в довільній формі завірену підписом керівника ліцензіата (або уповноваженою особою), яка повинна містити інформацію про відсутність у ліцензіата в управлінні інститутів спільного інвестування та недержавних пенсійних фондів, а саме інформація про вилучення пайових інвестиційних фондів з Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування та/або про розірвання договорів, що були укладені з метою обслуговування корпоративних інвестиційних та недержавних пенсійних фондів.
Подання зазначених документів до НКЦПФР можливо за умови виключення пайових фондів з Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування та відсутністю в управлінні корпоративних інвестиційних фондів та недержавних пенсійних фондів;
копію повідомлень, надісланих радам (наглядовим радам) інвестиційних та пенсійних фондів, з якими укладено відповідні договори, про прийняте рішення про припинення діяльності, засвідчену підписом керівника заявника;
для адміністраторів - копії документів, що підтверджують передачу в повному обсязі системи персоніфікованого обліку учасників НПФ та відповідної документації до обраного чи тимчасово призначеного нового адміністратора;
для управителів:
довідку про виконання всіх зобов’язань перед довірителями ФФБ та/або власниками сертифікатів ФОН, управління якими здійснювалося заявником при провадженні професійної діяльності на ринках капіталу, підписану керівником і головним бухгалтером (особою, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку) заявника, або, у разі покладання ведення бухгалтерського обліку заявника на юридичну особу - особи, яка безпосередньо здійснює ведення бухгалтерського обліку заявника у цій юридичній особі, або
копії документів, що підтверджують передачу ФФБ та/або ФОН, управління якими здійснювалося заявником при провадженні професійної діяльності на ринках капітал, в управління іншому управителю, у тому числі, якщо ліцензіат припинився шляхом приєднання до іншого ліцензіата, цьому ліцензіату - правонаступнику, якщо він має відповідну ліцензію, в установленому законодавством порядку.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3sBawRz