Анулювання ліцензії на діяльність на фондовому ринку (ринку цінних паперів)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, електронною поштою.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для ліцензіатів, які здійснюють професійну діяльність на ринках капіталу - діяльність з управління активами інституційних інвесторів (діяльність з управління активами):
довідку в довільній формі завірену підписом керівника ліцензіата (або уповноваженою особою), яка повинна містити інформацію про відсутність у ліцензіата в управлінні інститутів спільного інвестування та недержавних пенсійних фондів, а саме інформація про вилучення пайових інвестиційних фондів з Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування та/або про розірвання договорів, що були укладені з метою обслуговування корпоративних інвестиційних та недержавних пенсійних фондів.
Подання зазначених документів до НКЦПФР можливо за умови виключення пайових фондів з Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування та відсутністю в управлінні корпоративних інвестиційних фондів та недержавних пенсійних фондів;
копію повідомлень, надісланих радам (наглядовим радам) інвестиційних та пенсійних фондів, з якими укладено відповідні договори, про прийняте рішення про припинення діяльності, засвідчену підписом керівника заявника;
для адміністраторів - копії документів, що підтверджують передачу в повному обсязі системи персоніфікованого обліку учасників НПФ та відповідної документації до обраного чи тимчасово призначеного нового адміністратора;
для управителів:
довідку про виконання всіх зобов’язань перед довірителями ФФБ та/або власниками сертифікатів ФОН, управління якими здійснювалося заявником при провадженні професійної діяльності на ринках капіталу, підписану керівником і головним бухгалтером (особою, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку) заявника, або, у разі покладання ведення бухгалтерського обліку заявника на юридичну особу - особи, яка безпосередньо здійснює ведення бухгалтерського обліку заявника у цій юридичній особі, або
копії документів, що підтверджують передачу ФФБ та/або ФОН, управління якими здійснювалося заявником при провадженні професійної діяльності на ринках капітал, в управління іншому управителю, у тому числі, якщо ліцензіат припинився шляхом приєднання до іншого ліцензіата, цьому ліцензіату - правонаступнику, якщо він має відповідну ліцензію, в установленому законодавством порядку.
Документи, які подаються заявником для анулювання ліцензії, подаються в електронній формі до НКЦПФР офіційним каналом зв’язку з використанням електронного підпису чи печатки, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа відповідно до вимог законодавства про електронний документообіг та електронні довірчі послуги. Вимоги до електронної форми відомостей та/або документів, у тому числі описи розділів та схем XML файлів, визначаються окремим документом нормативно-технічного характеру НКЦПФР з урахуванням вимог, визначених Вимогами до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади, затвердженими наказом Державного агентства з питань електронного урядування України від 07 вересня 2018 року № 60, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 листопада 2018 року за № 1309/32761.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3sBawRz