Встановлення статусу члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Підстава для встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни:
Загибель (смерть) ветерана війни.
Звернення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, зазначеного у статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, з числа:
батьків;
одного з подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;
дітей, які не мають (і не мали) своїх сімей;
дітей, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;
дітей, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти;
утриманців загиблого (померлого), яким у зв’язку з цим виплачується пенсія.
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
1. Місцевому структурному підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника - у паперовій формі особисто або надсилається засобами поштового зв’язку;
2. Через центр надання адміністративних послуг (далі – центр) за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника у паперовій формі особисто або надсилається засобами поштового зв’язку.
Заява у паперовій формі з необхідними документами приймається адміністратором центру виключно з формуванням електронної справи та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після її формування через електронний кабінет передається до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника.
У разі відсутності технічної можливості передати заяву з необхідними документами через електронний кабінет така заява не пізніше ніж через три дні після її прийняття передається до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника у паперовій формі.
Місцевий структурний підрозділ з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника у випадку отримання у місячний строк відповіді на запит від уповноважених органів після прийняття рішення про відмову у наданні заявнику статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України протягом одного календарного дня інформує про це заявника в електронній формі або іншими засобами зв’язку та пропонує йому повторно подати заяву у письмовій формі про надання статусу, яка долучається до раніше поданої заяви та витребуваних документів.