Скасування свідоцтва аудитора із сертифікації (агронома-інспектора)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://citizen-portal-rpp-main.apps.krrt.ncr.gov.ua/.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Подати оновлені відомості аудитор із сертифікації (агроном-інспектор) може через електронну систему реєстрів у галузі рослинництва «е-рослинництво» https://citizen-portal-rpp-main.apps.krrt.ncr.gov.ua.
Підставою для прийняття рішення про скасування свідоцтва аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) є:
- звернення аудитора із сертифікації (агронома-інспектора);
- рішення суду, зокрема щодо обмеження дієздатності особи, яка є аудитором із сертифікації (агрономом-інспектором), визнання її недієздатною, безвісно відсутньою;
- надання завідомо неправдивих відомостей, що призвели до прийняття рішення про видачу свідоцтва аудитора із сертифікації (агронома-інспектора);
- встановлення Держпродспоживслужбою факту систематичного грубого порушення аудитором із сертифікації (агрономом-інспектором) законодавства у сфері насінництва і розсадництва;
- свідоцтво про смерть особи, яка є аудитором із сертифікації (агрономом-інспектором).
Відповідно до пунктів 12, 13 Порядку видачі, припинення, тимчасового зупинення дії свідоцтва аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) затвердженого постановою КМУ від 28.12.2016 № 1031 «Про затвердження Порядку видачі, припинення дії, тимчасового зупинення дії та форми свідоцтва аудитора із сертифікації (агронома-інспектора)» підставою для прийняття Мінекономіки рішення про припинення дії свідоцтва аудитора із сертифікації (агронома-інспектора) є звернення аудитора із сертифікації (агронома-інспектора).