Визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення органу з оцінки відповідності
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення органу з оцінки відповідності на виконання робіт з оцінки відповідності продукції, процесів і послуг вимогам технічних регламентів, прийнятого до набрання чинності Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" необхідно звернутися із відповідною заявою до Мінекономіки.
Заяву про визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення органу з оцінки відповідності на виконання робіт з оцінки відповідності продукції, процесів і послуг вимогам технічних регламентів керівник заявника на втрату чинності наказу подає Мінекономіки в паперовій формі особисто або через уповноважену ним особу чи надсилає поштою або в електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні системи з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника заявника на втрату чинності наказу.
Видається наказ про визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення разом з письмовим запитом до заявника на втрату чинності наказу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з виконанням призначеним органом з оцінки відповідності завдань з оцінки відповідності вимогам технічного регламенту, щодо якого було прийнято наказ про визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення.
Копія наказу про визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення разом з письмовим запитом надсилається заявнику на втрату чинності наказу в паперовій формі поштою на адресу його місцезнаходження або в електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні системи .