Сертифікат на право здійснення професійної діяльності на фондовому ринку
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) або електронною поштою.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Роздрукована форма заяви-анкети заповнюється на сайті Комісії (http://cert.nssmc.gov.ua/), підписується заявником на кожному аркуші зазначеної заяви-анкети. Фотографія в заяві-анкеті має бути в діловому стилі, обличчя повинно становити 70 – 80 % фотографії.
Документи, визначені підпунктами 3, 6 цього пункту, подаються для отримання сертифіката особами, які вперше отримують сертифікат, а також особами, які повторно отримують сертифікат, якщо в зазначених документах відбулись зміни після отримання попереднього сертифіката за будь-яким видом професійної діяльності.
Всі копії документів (крім копії платіжного документа), які подаються на сертифікацію, та підписи заявника на заяві-анкеті мають бути засвідчені юридичною особою - роботодавцем або в установленому законодавством порядку. Копії сторінок паспорта засвідчуються підписом заявника.
Документи на сертифікацію подаються у картонному швидкозшивачі, на якому має бути зазначена така інформація: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); місце реєстрації, адреса для листування та контактний телефон заявника.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3I4d9SG